X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 21 van de 23 EersteEerste ... 111920212223 LaatsteLaatste
Resultaten 401 tot 420 van de 455

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    @Yelle8: zijn dat live foto's van vandaag? Gisteren was de brug naar Tutankhamon namelijk nog dicht.
    Ook zondag (toen de foto's gemaakt zijn) was de brug nog niet geopend. Ik weet niet of dit nu al wel het geval is.

    Mijn tweede, derde en vierde ritje op Tiki-Waka hebben me in elk geval een grotere fan van de baan gemaakt. Zeker vooraan is het echt een leuke achtbaan: nog steeds niet de beste in zijn soort, maar wel een heel mooie aanvulling op het aanbod van Walibi Belgium. Achterin leek de baan toch al wat te rammelen.

    De zone is echt fantastisch aan het worden met veel leuke details waardoor de thematisatie niet snel gaat vervelen. Als dit de weg is die Walibi inslaat voor al zijn toekomstige themagebieden, stemt mij dat zeer hoopvol voor de komende jaren!

    De muziek van de nieuwe zone mag voor mij nog wel wat luider gezet worden. In de wachtrij en station van Tiki-Waka is ze echt nauwelijks te horen als er een beetje volk staat. Beetje jammer als je investeert in speciale themamuziek en ze dan amper te onderscheiden is.

    Wat ik ook wat vreemd vind is dat ze zo opvallend het theater aangeven terwijl het niet bedoeld is voor regulier gebruik. Sluit dan ook ineens de toegang tot dat voorpleintje af want ik heb nu wel een aantal mensen gezien die hier heen gingen en dan onverrichter zake moeten terugkeren.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ook zondag (toen de foto's gemaakt zijn) was de brug nog niet geopend. Ik weet niet of dit nu al wel het geval is.

    Vandaag was de brug nog niet geopend. Benieuwd hoe men de ondergrond verder gaat aankleden. Asfalt of toch tegels die her en der reeds aangelegd werden...

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Vandaag was de brug nog niet geopend. Benieuwd hoe men de ondergrond verder gaat aankleden. Asfalt of toch tegels die her en der reeds aangelegd werden...
    Ik denk de gele asfalt gewoon, zoals die er al ligt bij de ingang van de zone ter hoogte van de Tiki Trail?

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Is Pulsar nu geopend vandaag?

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Is Pulsar nu geopend vandaag?
    Ja, omstreeks 15u00...

  6. #6
    borisvdd
    Guest

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Wat een mooi gethematiseerde wachtrij! Maar is die niet érg lang? Als die vol staat dan is het voor een tijdje, gezien de lage capaciteit van deze achtbaan.
    En is ze inkortbaar op minder drukke dagen?

  7. #7

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Wat een mooi gethematiseerde wachtrij! Maar is die niet érg lang? Als die vol staat dan is het voor een tijdje, gezien de lage capaciteit van deze achtbaan.
    En is ze inkortbaar op minder drukke dagen?
    Valt wel mee hoor: de rij is heel wat minder lang dan Pulsar en er valt genoeg te zien. Dit weekend was er alvast een stuk ingekort.

  8. #8

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik botste op deze foto van de Tiki-zone, genomen ter hoogte van de karting. Als je denkt aan hoe die zone er vroeger uitzag en daar dan deze foto naast plaatst. Hoe groot kan het verschil zijn?


  9. #9

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Ik botste op deze foto van de Tiki-zone, genomen ter hoogte van de karting. Als je denkt aan hoe die zone er vroeger uitzag en daar dan deze foto naast plaatst. Hoe groot kan het verschil zijn?

    Zo te zien zijn er aan het Tiki-theater ook nog aanpassingen gebeurd. Mooi zo! Zouden ze de binnenkant ook aanpakken. Ik herinner me dat het interieur van dat theater zeer industrieel leek. Zowat een 'betonnen' sfeertje, zoals je die hebt in arena zoals Vorst Nationaal, ...

  10. #10

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Vandaag heb ik Tiki-Waka voor het eerst gedaan. En ik moet zeggen, ondanks dat hij met die snelheid zeker geen records breekt is het een heel leuk baantje om te doen. Het was wel de enige attractie waar je toch 10 of 15 minuten moest voor aanschuiven, wat niet verwonderlijk is voor de nieuwste attractie in het park. Voor de andere attracties was het minder dan 5 minuten aanschuiven of zelfs totaal niet, ideaal

    Ik vind het wel spijtig dat het in- en uitstappen niet gescheiden wordt; daarmee zouden ze de capaciteit toch wel wat kunnen opdrijven. Nu moeten eerst de vorige mensen uit het karretje stappen en dan de nieuwe mensen instappen voordat het karretje kan vertrekken. Dit terwijl erachter al 2 karretjes staan te wachten met mensen die nog moeten uitstappen. Dat begrijp ik toch niet.

  11. #11

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Mmm, ik vrees er toch wat voor. Een nieuwe show is niet meteen gepland en het is nu een evenementenlocatie. Voor de events die erin gepland worden is vooral de locatie belangrijk, niet de aankleding. En als aankleding ertoe doet, kan je makkelijk materiaal huren in het gewenste thema.

  12. #12

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Ik deel hierin je mening! Een nieuwe, eigentijdse, multifunctionele zaal zou er zeker welkom zijn. Deze zou ik dan bouwen op het stukje geasfalteerde parking rechts naast de ingang. De redenen die je aangaf spreken voor zich, maar zo kan je er ook 2 toegangen aan koppelen: één vanaf de parking en één vanaf het park. Op die manier kan de locatie ook voor parkzaken gebruikt worden (bvb. in periodes van Halloween kan men hier ook een spookhuis inrichten).

  13. #13

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Check out this onride of Tiki Waka the new Bobsled Coaster at Walibi Belgium and some nice impressions of the new area Exotic World

  14. #14

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Mensen die zich afvragen hoe het Tiki Theater er uit zou zien vanbinnen, niet zo lang geleden waren het blijkbaar de 'VLAJO' awards en ze werden uitgereikt in het Tiki Theater.

    https://www.linkedin.com/company/walibi-belgium/

    (Heb de video enkel op linkedin gevonden for now; sorry.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  15. #15

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Zijn er nog fans die het park de afgelopen dagen bezocht hebben?

    Het lijkt er op dat de zone (brug) tussen Tiki Waka en Cot geopend werd. Verder lijken er nieuwe vuilbakken (zoals de vorig jaar getoonde "Exotic world" vuilbakken uit Walibi Rhône Alpes) toegevoegd te zijn:




    Wordt dit een deel van de verlichting?


  16. #16

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Nieuw fontijneffectje ook gezien trouwens (net voor de airtime heuveltjes).

    Btw, weet iemand wat ze met het oude treinstation gaan doen daar? Het staat er nog volledig onaangeroerd bij?
    Je vois la vie en des biscuits.

  17. #17

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Nieuw fontijneffectje ook gezien trouwens (net voor de airtime heuveltjes).

    Btw, weet iemand wat ze met het oude treinstation gaan doen daar? Het staat er nog volledig onaangeroerd bij?
    Het lijkt me te klein voor een spookhuis, maar eerlijk gezegd lijken de botsauto's ook te klein voor een spookhuis.

  18. #18

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het lijkt me te klein voor een spookhuis, maar eerlijk gezegd lijken de botsauto's ook te klein voor een spookhuis.
    Ah, goed punt, een tijdelijk dan, voor halloween? Zou wel vet zijn, een spookhuis in Tiki-thema (sjamanen-stijl enzo?)

    Nu, ze moeten sowieso Project Z vervangen, dus why not. (En kwa spreiding kan het ook wel ten goede komen.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  19. #19

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Zo'n stationsgebouw is toch ook niet klein te noemen? Een treintje uit Walibi (vroeger dan) is toch al gerust 20 meter. Wanneer je dan een gebouw hebt van 20m op pakweg 15m heb je toch een aardige oppervlakte.

    Zeker als je kijkt naar Tuf Tuf Club, dat is niet veel groter. Ook hier kan de wachtrij gerust buiten gemaakt worden. Ze kunnen doorheen die groene voorzieningen iets regelen of op de paden en het toegangspad naar het station.

  20. #20

    Re: [Walibi Belgium] 2018 - Tikizone

    Lampen zijn lampen uit de action momenteel te koop voor 9,99 euro. Ik denk dus niet dat het die zullen worden in het park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •