X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 15 van de 15

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Walibi Belgium 28-08-2017 - Verschrikkelijk warm, verslag over Radja River, Pulsar en daag Reuzenrad!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    - De derde trein van Calamity Mine staat al het gehele seizoen in de remise. Waarom weet ik niet, maar elk bezoek kijk ik speciaal een achterom en telkens stond ze er.
    Dan zal ik erover gekeken hebben. Maar dan is er waarschijnlijk iets mis mee, of waarom staat hij niet op de baan? (de treinen op de baan waren bij mijn bezoek die met het 2000-nummer en het 7000-nummer, die in de remise is dus die met nummer zesduizend en iets).

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    - Bij het voorsorteren van Pulsar moet je niet per sé de aangeduide rij nemen, als je het vraagt om op rij 5 te zitten zullen ze daar zeker geen probleem van maken. Overigens heb ik van de 6 bezoeken dit jaar nog maar 1 keer Pulsar (slechts een halve dag) met 1 boot zien rijden, en 1 keer met afgesloten beugels.
    dan had ik dus pech. En nog nooit een probleem met de draaischijf geweten?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    - Radja River zijn draaitonnen werken wel degelijk allemaal, met uitzondering deze voor de lift.
    Zoals ik dacht.

    -------------

    Een praktisch forumvraagje tussendoor: kan ik mijn titel nog aanpassen? Als ik op nieuwe posts klik en dit topic staat ertussen zie ik van mijn zinnetje na de datum enkel "verschrikkelijk" en dat was niet de bedoeling
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 29-08-17 om 18:22.

  2. #2

    Re: [TR] Walibi Belgium 28-08-2017 - Verschrikkelijk warm, verslag over Radja River, Pulsar en daag Reuzenrad!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Een praktisch forumvraagje tussendoor: kan ik mijn titel nog aanpassen? Als ik op nieuwe posts klik en dit topic staat ertussen zie ik van mijn zinnetje na de datum enkel "verschrikkelijk" en dat was niet de bedoeling
    Titels kan je zelf niet aanpassen, enkel moderators. Ik heb alvast een alternatief gezet
    Laatst gewijzigd door yelle8; 29-08-17 om 18:33.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •