Ik had dit TR nog niet gelezen gezien ik het park niet ken - zoals veel verre parken - maar bij deze heb ik dan toch maar eens op de link geklikt en er wat tijd voor genomen.

Inhoudelijk heb ik hier maar weinig op te zeggen - en aan de andere reacties te zien ligt dat niet aan mij? - maar reageren op één van je wel-TR's heb ik ook nog niet gedaan, dus bij deze. Je hebt een eigen schrijfstijl en hij bevalt me wel, het is leuk om ze te lezen.

"kledij-fetisjisten"... Ja, het was mij opgevallen. en "donkervaart", verdienstelijke poging voor een vertaling van dark water ride. En 'de oplossing voor het sleuteltje' waar Knessel naar refereert: je moet er maar opkomen. Ik zou de hele tijd nerveus rondlopen om het te verliezen. Dat doe ik ook al half met zo'n armbandje trouwens, dus dat ben ik dan weer.

Het lijkt me wel een gezellig park dat zijn aanbod vooral door de weersomstandigheden heeft laten bepalen, met naast het waterpark ook heel wat waterattracties in het attractiepark. Qua investeringshistoriek en ook een beetje de sfeer in het park doet het mij wel wat aan Slagharen denken, al zal het tropische weer dat wij op onze twee midweken in Slagharen hadden (juli 2016 en 2017) er ook wel voor iets tussen zitten. Gecombineerd met een verblijf zoals jullie deden om dan op het gemak de attracties te doen lijkt me in dit park een goede strategie. Niet voor de een of andere snelle achtbaan, maar gewoon een ontspannen bezoek. Vooral om zo ook het waterpark mee te pikken. Een vakantiepark zou bij dat park niet misstaan denk ik, of is dat er?

Bedankt voor het delen!