X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 32

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Overgewaardeerde pretparken!

    Zonder enige twijfel: Efteling! Rot horeca, slome operations, de interessantste show is Aquanura, en dat in een sprookjespark ... Alle wachtruimtes met uitzondering van DVH zijn een marteling om in te staan, en om het af te maken: de fanboys rond dat park verkloten het helemaal ...

  2. #2

    Re: Overgewaardeerde pretparken!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Zonder enige twijfel: Efteling! Rot horeca, slome operations, de interessantste show is Aquanura, en dat in een sprookjespark ... Alle wachtruimtes met uitzondering van DVH zijn een marteling om in te staan, en om het af te maken: de fanboys rond dat park verkloten het helemaal ...
    De punten die je noemt kan ik inderdaad wel volgen en ik zou willen toevoegen: De laatste jaren verkloten ze de verhalen die ze willen uitbeelden volledige. DVH gaat nog (maar de wachtrij vind ik beter dan de rit, wat ook al iets zegt). Maar de verhalen van J&D en Baron trekken volledig op niets. En dat terwijl daar juist de kern van het park ligt. Als je de "core business" van je park al niet meer goed doet,...

    Desondanks heb ik weinig last van fanboys en geniet ik elk jaar weer opnieuw van het park, maar het park moet het voor mij toch vooral van zijn klassiekers hebben. Geen dagje Efteling is voor mij compleet zonder Sprookjesbos, Spookslot en Fata Morgana. Gelukkig maken die voor mij nog veel goed.

    Ik denk wel dat je een kernprobleem aan snijdt als het op het "overwaarderen" van een park gaat: Fanboys.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •