X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 21

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    De pretpark-biechtstoel!

    In navolging van K-Tof zal ik ook eens een topic van het oude forum heropstarten (al had het daar wel een andere titel). De bedoeling is dat je hier een paar van je stiekeme pretparkgeheimen vertelt. Heb je ooit iets heel gênants gedaan of meegemaakt in een park? Sta je als volwassene soms aan te schuiven bij een echte kinderattractie? Heb je rare gewoontes tijdens een parkbezoek? Biecht het allemaal op in dit topic

    Ik zal beginnen:

    *Als klein kind dat achtbanen enkel van televisie kende (internet hadden we thuis in de jaren '90 nog niet) dacht ik dat er in het eerste karretje altijd een treinbestuurder zat.

    *Frontseat is mijn minst favoriete plek en probeer ik meestal zelfs te mijden (al snap ik waarom andere mensen net wél graag vooraan zitten).

    *Zelf schreeuw ik nooit in achtbanen. Maar als de rit in stilte verloopt omdat niemand anders zijn/haar keel openzet, dan ben ik stiekem zwaar teleurgesteld.

    *Tijdens een bezoekje in 2015 had ik erg veel moeite om mijn beugel in Cobra correct te sluiten. Ik weet niet meer wat ik precies fout deed, maar het personeel moest minstens twee of drie keer de beugels van mijn karretje heropenen en mij helpen totdat het eindelijk lukte. Het jongetje dat naast mij zat durfde hierdoor bijna niet meer maar is uiteindelijk toch meegegaan. Sindsdien geen problemen meer gehad, maar in de wachtrij van Cobra ben ik telkens weer een beetje zenuwachtig ...


    En nu jullie
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 22-04-20 om 16:09.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •