X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Phantasialand hotels: Welke voordelen zijn er ?

    Even verduidelijken, ik be geen fanboy van PHL maar ik geef enkel de feiten zoals door het park opgegeven. Je moet een betalend ticket hebben om te kunnen gebruik maken van het uur Klügheim. Gratis tickets, buiten uitgegeven door PHL (1x betalen, 2x pret, verjaardagsticket en gewonnen tickets) zijn niet geldig.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: Phantasialand hotels: Welke voordelen zijn er ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Even verduidelijken, ik be geen fanboy van PHL maar ik geef enkel de feiten zoals door het park opgegeven. Je moet een betalend ticket hebben om te kunnen gebruik maken van het uur Klügheim. Gratis tickets, buiten uitgegeven door PHL (1x betalen, 2x pret, verjaardagsticket en gewonnen tickets) zijn niet geldig.
    Onze eigen ervaring leert dat het park zich daar niet mee bezig houdt. Nogmaals, je krijgt je polsbandje voor toegang Klügheim aan de receptie van het hotel, dat kan zijn nog voor dat je toegang had tot het park. Aan de receptie weten ze op dat moment toch nog niet welk type toegangsticket je koopt? En eenmaal binnen in het park, kan je daar blijven totdat de poorten van Klügheim weer openen voor de hotelgasten, laat je je polsbandje zien en hopla, je bent binnen in Klügheim voor die ERT.

  3. #3

    Re: Phantasialand hotels: Welke voordelen zijn er ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Onze eigen ervaring leert dat het park zich daar niet mee bezig houdt. Nogmaals, je krijgt je polsbandje voor toegang Klügheim aan de receptie van het hotel, dat kan zijn nog voor dat je toegang had tot het park. Aan de receptie weten ze op dat moment toch nog niet welk type toegangsticket je koopt? En eenmaal binnen in het park, kan je daar blijven totdat de poorten van Klügheim weer openen voor de hotelgasten, laat je je polsbandje zien en hopla, je bent binnen in Klügheim voor die ERT.
    Idd, zo is dat. Wij kwamen vorig jaar toe op vrijdagavond en ze gaven ons ook direct een polsbandje voor Klugeim... Wij hadden die dag ook geen ticket.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •