X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 42

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Hoe oud was je toen je je eerste achtbaan deed? En welke achtbaan was dat?

    Goh, bang voor mijn eerste achtbaan (Flitzer, Meli Brussel) was ik niet echt. Voor mijn eerste inversie was dat wel anders.
    Als 10-jarige door je 14-jarig nichtje meegesleurd worden om na een pak friet Looping Star in BJL te doen kan je nachtmerries bezorgen. Maar vreemd genoeg was mijn schrik na het eerste ritje over en heb ik mijn nog steeds bibberende nichtje meegesleurd voor een tweede ritje
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: Hoe oud was je toen je je eerste achtbaan deed? En welke achtbaan was dat?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Maar vreemd genoeg was mijn schrik na het eerste ritje over en heb ik mijn nog steeds bibberende nichtje meegesleurd voor een tweede ritje
    Hahaa, dat prachtige moment waarop je opeens het concept snapt!

    Puur technisch was mijn eerste achtbaan een kleine kermiskiddie en daar ben ik nooit bang voor geweest. Vervolgens moest ik helaas tot mijn dertiende wachten, want thuis gingen wij nooit naar pretparken. Jaren aan een stuk kwam ik nooit fysiek in de buurt van een achtbaan, zag ik er nooit één met eigen ogen, laat staan dat ik ooit de ingang van de wachtrij zou bereikt hebben ... achteraf eigenlijk een beetje jammer, zeker omdat ik heel groot was voor mijn leeftijd Er was een schoolreis nodig om dit euvel te verhelpen. Zo werd de Bobsleebaan van de Efteling de tweede achtbaan in mijn leven en de eerste die ik effectief meetel. Twintig seconden pure schrik en halfweg de rit snapte ik opeens het concept! Die dag ben ik zelfs naar huis gegaan met de (toenmalige) coasterbingo van de Efteling op zak.

    @Knessel: de combinatie Pas op uw dertiende voor het eerst naar een deftig pretpark gaan* en groot zijn voor uw leeftijd had één voordeel. Ik ben nooit, geen enkele keer, NOOIT een attractie tegengekomen waar ik te klein voor was. Hoeveel forumleden kunnen dit zeggen?


    *Blijkbaar als kleuter in Bobbejaanland en Efteling geweest maar herinner ik me weinig of niks meer van, dus tel ik niet mee.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •