X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [Legoland Billund] 2018: Nieuwe achtbaan & Renovatie

    In 2018 wordt Legoland Billund 50 jaar. Dit vieren ze met de renovatie van hun "main Street", waar onder andere een grote dinosaurus van 2m van lego wordt geplaatst, en LEGORedo gebied. Er komt ook een nieuwe familie-achtbaan van Zierer bij met de naam "Flying Eagle". De baan zal een custom layout krijgen.

    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 24-09-17 om 11:00. Reden: Post onvolledig, visual ontbrak

  2. #2

    Re: [Legoland Billund] 2018: Nieuwe achtbaan & Renovatie

    Een screenshot uit het aankondigingsfilmpje, waaruit je kunt afleiden over welk formaat baan het gaat:



    Ik hoop op een leuke kiddiecoaster met een gelijkaardig sfeertje als de kinderbaan die er vroeger stond:


  3. #3

    Re: [Legoland Billund] 2018: Nieuwe achtbaan & Renovatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Zie ik daar een Schwarzkopf-track?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Een screenshot uit het aankondigingsfilmpje, waaruit je kunt afleiden over welk formaat baan het gaat:

    zie ik daar een Schwarzkopf-trein?

  4. #4

    Re: [Legoland Billund] 2018: Nieuwe achtbaan & Renovatie

    De bouw van dit achtbaantje is ondertussen in gang geschoten. Best speciale track, eerste keer dat ik Zierer dit soort spoor zie gebruiken:







    Foto's gevonden op de facebookpagina Wonder World.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •