X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31

Onderwerp: [Heide Park] 2018

  1. #21

    Re: [Heide Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wat mij betreft kan letterlijk elke bocht die in de baan zit beter en ik hoop dan ook dat ze dit gaan doen.
    Ja, dat zijn er nogal wat .

  2. #22

    Re: [Heide Park] 2018

    iemand die al eens in het parkhotel heeft overnacht? Do's and Dont's....?

  3. #23

    Re: [Heide Park] 2018

    En het houdt niet op in Heide Park: ook de enterprise El Sol wordt verwijderd uit het park, volgens dit bericht van Parkerlebnis.



    Het wordt wel érg leeg in het Maya-Tal zo. Lady Moon en Aqua Spin waren al weg en aan de start van het seizoen zijn ook Huracan en Magic nog in onderhoud. Dat betekent dat enkel de zweefmolen en de Breakdance voorlopig open zullen zijn... Waar zijn ze toch mee bezig daar?

  4. #24

    Re: [Heide Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    En het houdt niet op in Heide Park: ook de enterprise El Sol wordt verwijderd uit het park, volgens dit bericht van Parkerlebnis.



    Het wordt wel érg leeg in het Maya-Tal zo. Lady Moon en Aqua Spin waren al weg en aan de start van het seizoen zijn ook Huracan en Magic nog in onderhoud. Dat betekent dat enkel de zweefmolen en de Breakdance voorlopig open zullen zijn... Waar zijn ze toch mee bezig daar?
    Volgens mij verdwijnt die hoek nog en zal iets anders in de plaats komen.

  5. #25

    Re: [Heide Park] 2018

    Bij mij geen traan, zelfs geen zucht voor het verwijderen van die 20e eeuwse - of althans zo ogende en aanvoelende - kermisdingen / marteltuigen. Voorwaarde is zoals Bobby stelt, dat deze zone vernieuwd wordt.

    Als ik het me goed herinner, ligt deze zone tussen enerzijds de show-tent / themaloze Python-kloon en anderzijds Colossos. Ik weet niet of Colossos 2.0 het boswezens-thema van 2016 zal behouden. Misschien trekken ze dat thema door in deze zone.

    Heidepark staat al in m'n mentale kalender van 2019 genoteerd, weliswaar nog in uitgombaar potlood.

  6. #26

    Re: [Heide Park] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Bij mij geen traan, zelfs geen zucht voor het verwijderen van die 20e eeuwse - of althans zo ogende en aanvoelende - kermisdingen / marteltuigen. Voorwaarde is zoals Bobby stelt, dat deze zone vernieuwd wordt.

    Als ik het me goed herinner, ligt deze zone tussen enerzijds de show-tent / themaloze Python-kloon en anderzijds Colossos. Ik weet niet of Colossos 2.0 het boswezens-thema van 2016 zal behouden. Misschien trekken ze dat thema door in deze zone.

    Heidepark staat al in m'n mentale kalender van 2019 genoteerd, weliswaar nog in uitgombaar potlood.
    Ik hou wel van deze nostalgische thrillrides, maar denk niet dat ze ooit het Colossos gebied gaan vergroten
    Ik denk eerder dat het toekomstig uitbreidingsgebied is. Ooit is een keer naar buiten gekomen dat ze daar geen hoogterestricties meer hebben en tot 100 meter hoog mogen bouwen, dat gaan ze niet zomaar proberen regelen hebben.

  7. #27

    Re: [Heide Park] 2018

    Neeee toch niet de enterprise! Als er nu één thrill ride is waarmee je mij altijd een plezier kan doen, is het wel zo een apparaat. Spijtig dat ze langzaam overal aan het verdwijnen zijn...
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  8. #28

    Re: [Heide Park] 2018

    Het was geen slim plan om al die attracties in één hoek te gooien. Langs de andere kant daag je wanneer je zoveel kotsmobielen naast elkaar zet ook wel stilzwijgend je bezoekers uit om ze allemaal achter elkaar te doen. Stiekem zal ik dat concept, hoe fout het ook was een beetje missen. Maar ik geloof dat Merlin al ergere dingen in dat park heeft uitgespookt dan thrillrides verwijderen dus heel veel tranen ga ik er niet om laten.

  9. #29

    Re: [Heide Park] 2018

    Veelzeggend voor dit park dat ik naar een topic van 2018 moest gaan om een voor-aankondiging van een nieuwigheid eh ... aan te kondigen. Ik plak hier de link van een populaire Duitse pretparknieuws-site.

    https://www.parkerlebnis.de/heide-pa...r_newsbox_pos2

    De nieuwigheid is voor 2024, maar terecht stelt men in het artikel de vraag of dit over de start dan wel de finalisering en indiensttreding van de attractie gaat.

    Het artikel meldt met verwijzing dat de thrillride Magic terug zou openen in 2023. Het geamputeerde Mayagebied komt dan aan ... drie opratieve attracties. Indien men een grote nieuwe attractie zou bouwen ter vervanging van de hele Mayazone, zou men toch die Magic niet reanimeren, denk ik dan.

    Over de aard van de nieuwe attractie noch over de locatie is publiek al iets geweten. Er is immers ook nog de vrijgekomen maar beperkte locatie van de verwijderde panoramatoren. Mijn gok en verwijzend naar een oude poll op dit forum: een vliegend theater. Heide P. heeft belachelijk weinig indoor. Een alle-weertypes-familie-attractie lijkt me commercieel nooit een slechte optie, ook al omdat het park i.m.o. genoeg grote achtbanen heeft - meer mag altijd.

    Merlin heeft ondertussen al wat ervaring met dit attractietype. Nog een argument: het copy-paste-gedrag van de parkgroep. Billund en in hogere mate Rust liggen volgens mij op een voldoende verre afstand om een vliegend theater in Soltau geografisch te verantwoorden. Met hun woodie en een vliegend theater tel ik dan twee attractieve attractietypes die buur Hansa en toppark PHL niet hebben. Misschien niet onbelangrijk in de competitieve Bundesliga der Freizeitparken.

    Maar zo’n vliegend theater kan men volgens mij niet bouwen met voorziene opening in 2024. En als dat niet op Mayagrond komt, waar dan wel? Uitbreiding lijkt me voor Heide Park geen onmogelijk obstakel maar als inbreiding kan met al die verwijderde en sbno attracties, zie ik het park geen nieuw terrein innemen. Al bij al heb ik dus wel m’n twijfels over de komst van mijn gedroomde attractie aldaar.

    Een starflyer ipv de panoramatoren dan? Een zwaktebod en een erg weersgevoelig attractietype, dat Hansa om die reden heeft verwijderd (en dat PDP als schijnexcuus durft aan te wenden om hun Spring-Rox-Youtube-Nachtwacht-ding bij stralend windstil weer meer niet dan wel te laten draaien). Een nebula-ding zou daar ook passen, maar zelfs Bellewaerde noemt dat geen ’grote’ nieuwigheid. En nondegodver, niet een zoveelste vliegtuigen-ondersteboven-onding, tenzij ze die de naam ’Battle of Britain’ geven (no offence, just mentioning ’ze’ war).
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 07-02-23 om 09:33.

  10. #30

    Re: [Heide Park] 2018

    Ik weet niet of een flying theater nu echt een attractie is waar ik op zit te wachten in Heide Park. Anderzijds heb je wel gelijk dat het park nood heeft aan indoorattracties. Maar is het na 10 jaar niet tijd voor een nieuwe, grote achtbaan? Ik begrijp dat de vernieuwing van Colossos ook geld gekost heeft, maar de laatste écht nieuwe achtbaan dateert al van 2014 intussen...

  11. #31

    Re: [Heide Park] 2018

    Een Flying Theatre vind ik persoonlijk nu niet echt iets voor dat park. Als ik moet gokken zou ik denken aan een nieuwe achtbaan in Jumanji thema, aangezien Merlin daarin volop investeert. Nog heel wat plek voor een behoorlijk project trouwens tussen Dessert Race en Colossos

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •