Gezien het succes en de aandacht die ze gekregen hebben met Baron 1898 zou het vreemd (en mss gwn jammer) vinden dat ze niet opnieuw voor B&M kiezen. Intamin mag natuurlijk ook, maar een launch hoeft zeker niet. Taron overtreffen is een grote uitdaging...

Liefst had ik ook de Flying coaster gezien, maar ook daar is Phantasialand weer mee bezig natuurlijk. De Wing gaat naar Toverland dus dat is ook al geschrapt bij de mogelijkheden. Dan is er nog Inverted en dat mag zeker, maar ook daar is Phantasialand hen voor geweest. (Ik vergelijk mss constant met Brühl maar het ligt toch vrij dicht...) Wat blijft er dan nog over in het B&M assortiment? Iets waar er nog maar twee van zijn in Europa mss? Een Floorless coaster? Daar kunnen ze veel meedoen alvast! Waarom niet? Of zelfs een gewone Sitting coaster... Indien ze weer staal met een verhaal brengen, sta ik alvast te popelen.

En om even helemaal out of the box te gaan, wat als B&M nog eens een nieuw type achtbaan zou lanceren met Efteling als proefkonijn?