Met veel zaken ben ik het hier ook wel eens. Ben er ook wel zeker van dat PHL hier een oplossing voor heeft klaar liggen, maar dat dit wel over een meerjarenplan gaat.

De wachtrij bij Taron en de groene wand gaat volgens mij vervangen worden door een flatride in het Klugheim thema met een nieuwe achtergrondmuur of thematisatie. Alhoewel die groene muur mij eigenlijk niet erg stoort, verre van zelfs.

De wachtrij van Winja's mag inderdaad ook wel anders. Naast meer decoratie zou ook een buitengedeelte daar aangenaam zijn (of een betere airco), inde zomer is het daar echt bakken.

Voor de overgang van Mexico naar Klugheim hoop ik dat ze die aanpassen zoals ze bij deo vergang van Klugheim naar China hebben gedaan. Simpel, maar o zo mooi.

Het wandelpad over Chiapas stoort me op dit moment niet. Het past in de omgeving en is een noodzaak. Wat wel kan is bloemenbakken of andere decoratie er aan brengen.

Tot slot nog TOTNH hé. Hie zijn inderdaad 2 opties mee: of ze kleden het vanbinnen in met effecten en dergelijke of ze kiezen voor VR. Al heb ik de laatste jaren het gevoel dat die achtbaan aan zijn lot wordt overgelaten om binnenkort definitief te sluiten. (Stel dat PHL volgend jaar een extra achtbaan opent, zie ik het nog gebeuren dat ze die sluiten)