X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 38

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [PHL] Lelijk heden dra verdwenen

    Bij zone nummer 1 zie ik totaal niet wat daar onafgewerkt of tijdelijk zou kunnen zijn voor de rest sluit ik me er wel bij aan.

    Al heb je het grootste pijnpunt naar mijn idee nog niet genoemd, namelijk het grote gebouw achter Wuze Town, inclusief de twee attracties die erin staan. Dan heb ik het natuurlijk over Temple of the Night Hawk en Holywood Tour. Een vernieuwing is het volgens mij niet waard, dus het zou me niet verbazen als dit na de Race For Atlantis het volgende is wat ze volledig platgooien en iets groot nieuw zetten.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  2. #2

    Re: [PHL] Lelijk heden dra verdwenen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Al heb je het grootste pijnpunt naar mijn idee nog niet genoemd, namelijk het grote gebouw achter Wuze Town, inclusief de twee attracties die erin staan. Dan heb ik het natuurlijk over Temple of the Night Hawk en Holywood Tour. Een vernieuwing is het volgens mij niet waard, dus het zou me niet verbazen als dit na de Race For Atlantis het volgende is wat ze volledig platgooien en iets groot nieuw zetten.
    Als ik mij niet vergis mag Phantasialand eenmaal ze dat gebouw platgooien, er geen nieuw meer in de plaats zetten, dus vrees ik dat ze creatiever uit de hoek zullen moeten komen en een manier vinden om dat gebouw toch een nieuwe bestemming te geven. (correct me if i'm wrong)

  3. #3

    Re: [PHL] Lelijk heden dra verdwenen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Als ik mij niet vergis mag Phantasialand eenmaal ze dat gebouw platgooien, er geen nieuw meer in de plaats zetten, dus vrees ik dat ze creatiever uit de hoek zullen moeten komen en een manier vinden om dat gebouw toch een nieuwe bestemming te geven. (correct me if i'm wrong)
    Zo had ik het ook wel eens gehoord . Hollywood Tour blijf ik een toppertje vinden en zou ik helemaal niet graag zien weggaan, maar ik besef dat ik één van de weinigen ben.

    Behalve de puntjes die besproken zijn, wil ik graag aanpassingen zien bij:

    -de wachtrij van Winja's! Er zijn een paar leuke beelden, maar het grootste deel van de rij vind ik ongezellig zigzaggen. Wodan en oziri's tonen hoe het ook kan. Met dit thema kan je alle kanten uit PHL, geef deze topcoasters de wachtrij die ze verdienen!

    -De weg die rond het meer loopt aan de kant van de huizen. Hier is gewoon niets te beleven. Als je een rustig plekje wilt om je terug te trekken, dan had je niet naar Phantasialand moeten gaan. Ik begrijp zelfs niet waarom het park dit stuk pad zelfs openhoud. Ik denk dat ik er zelf in geen jaren geweest ben.

    - Het Zweefmolenlpein heb ik altijd al veel te kaal en groots gevonden. Natuurlijk valt hier volgens mij weinig aan te doen ondertussen, maar mijn favoriete plaats in het park zal het nooit worden.

  4. #4

    Re: [PHL] Lelijk heden dra verdwenen

    Winja's zou enorm gebaat zij met single rider rij. Maurer en capaciteit is zoals PHL en Lebensraum!

    Al m'n onvriendelijkheden jegens VR zijn netjes gewist (tenzij je gaat chache-spitten) maar voor Nighthawk zie ik dat wel zitten:
    Volgens rcdb hebben ze 4 treinen, ervaring leert me dat zelfs met minder treinen er haast nooit moet worden gewacht. De capaciteit zou natuurlijk dalen met VR en de wachtrijen zouden ook langer worden door de hernieuwde interesse. Maar dat betekent dan weer minder drukte bij andere attracties, dus win-win.

    Waarom PHL dit nog niet heeft ingevoerd? Mogelijk zijn ze ervan overtuigd dat VR maar iets tijdelijks is, dus rijst de vraag: "Wat doen we er later mee?" Die > 1 km lange coaster afbreken zou ik zonde vinden. Behalve het brandje heeft het beschutte ding toch nada geleden onder weer & wind.

    De Cinema vind ik wel PHL-onwaardig. Hoe lang speelt die piratenfilm er al? En de link met (interbellum) Berlijn ontgaat me volledig.

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •