X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Ik vrees er voor en zou het ongehoord vinden als andere abonnementen wel korting bieden op Bellewaerde Aquapark.
    Bij het verlaten van Bellewaerde worden dit weekend flyers met een kortingsbon op het Aquapark uitgedeeld. Deze is geldig t.e.m. 31/7/2019: de hele familie (max. 5 personen) aan kindertarief (= 2 euro korting per persoon). Ook in Krant van West-Vlaanderen (Het Wekelijks nieuws) (en waarschijnlijk nog andere regionale kranten) kan je dezelfde kortingsbon vinden.
    Check, zal eens zien in de KW hier, maar Lidl Funtrips lijkt me dan toch interessanter (vari?rend tussen 2 en 6 euro naargelang de dag)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Deze zomer ga ik voor de allereerste keer naar Bobbejaanland, en dus zou ik graag enkele domme leken-vragen stellen:

    1) Zijn er attracties die sluiten bij regen of slecht weer? (We zijn hier niet in Japan, maar je weet nooit )

    2) Meestal zie je van een kilometer afstand al wat je met je rugzak moet doen, meenemen of opzijleggen. Zijn er in Bobbejaanland attracties met afwijkende regels hierover, of bagagebakken die op een rare plaats staan?

    3)Tassencontrole: uiteraard neem ik geen wapens of scherpe voorwerpen mee, maar na een negatieve ervaring enkele jaren terug heb ik heel weinig vertrouwen in tassencontroles. Mag je een kleine hoeveelheid eten en drinken meenemen in BBJL? Zijn er nog andere voorwerpen waar ze moeilijk over kunnen doen?
    1: Nog nooit last mee gehad, maar ik denk ook dat het Reuzenrad de enige uitzondering is. Bij extreem slecht weer ben ik er wel nog nooit geweest...
    2: Rugzakken leg je meestal op het perron (al dan niet in bakken) of aan het poortje bij de uitgang. Enkel bij achtbanen en waterattracties Speedy Bob / El Rio / boomstammetjes is het meenemen. Banana Battle had dacht ik wel een speciale bak voor je bagage, maar die heb ik maar 1 keer gedaan. Op andere attracties houd ik die meestal ook gewoon bij.
    3: Laatste keren was die volledig verdwenen. En met tassencontrole heb ik ook al eten en drank mee binnen gesmokkeld zonder enige problemen. Ik zou wel flessen wodka of sixpacks bier afraden

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik zou wel flessen wodka of sixpacks bier afraden
    Hahaha! Wees gerust, ik was dertien jaar toe ik besloot om geheelonthouder te worden en ben dat nu nog steeds

    @Iedereen: bedankt voor de antwoorden! Fijn trouwens dat je op dit forum ook beginnersvragen kan stellen zonder uitgelachen te worden, in sommige facebookgroepen (niet noodzakelijk pretparkgerelateerd) is dat helaas anders.

    Ik overweeg om deze zaterdag te gaan, maar dan wordt er onweer voorspeld. Voordeel is dat zoiets veel mensen thuis houdt, nadeel is dat achtbanen volgens mij sluiten tijdens onweer. Anderzijds duurt een onweersbui meestal niet zo heel lang. Als een achtbaan dichtgaat omdat er onweer in de lucht hangt, hoe lang duurt zo'n shutdown dan meestal? Of om de vraag anders te formuleren: is het wel een goed idee om een park te bezoeken op een onweersachtige dag als je specifiek enkele achtbaancredits wil gaan scoren? Of kies ik dan beter een andere dag?

    Ik ga maar drie of vier keer per jaar naar een pretpark, dus de combinatie met onweer heb ik zelf nog nooit meegemaakt.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •