X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Niedersachsen heeft 2G+ van toepassing op de kerstmarkten, daar loopt nu (uiteraard) naar het schijnt geen kat meer rond. Bovendien is het daar én vaccin én test én FFP2 mondmasker. Zouden de dokters daar ook aanraden met condoom te blijven vrijen als je als koppel op allerlei ziektes getest bent?

    Kan me dus goed inbeelden dat die 2G+ enorme impact heeft op bezoekerscijfers. Frankrijk wordt vanaf 15 januari ook moeilijk, dan is een boostervaccin verplicht. België stelt verplicht 6 maanden te wachten na de tweede prik van Pfizer, maar voor mij zal die pas ten vroegste eind januari zijn.

    Men weet het duidelijk niet meer. Sommige regels zijn totaal ridicuul en lijken soms meer met profileringsdrang te maken, zoals we in België ook een aantal gouverneurs rondlopen hebben. Gelukkig is Plopsaland De Panne open, voor de rest zie ik het saai in na Nieuwjaar voorlopig. Wat werkt Europa toch goed!
    Laatst gewijzigd door jefke88; 06-12-21 om 12:09.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •