X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand van de europa park kenners die mij kan vertellen hoe laat de restaurants in het park 's avonds open zijn?
    Wij gaan het weekend van 1 mei richting Rust en wilden graag een avondje in het park dineren maar zijn alle resto's tot 18u (of sluitingstijd liever) geopend?
    Reeds enkele hotelrestaurants geboekt staan voor de overige avonden maar het leek ons leuk om ook eens een avond gewoon in het park te blijven.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Iemand van de europa park kenners die mij kan vertellen hoe laat de restaurants in het park 's avonds open zijn?
    Wij gaan het weekend van 1 mei richting Rust en wilden graag een avondje in het park dineren maar zijn alle resto's tot 18u (of sluitingstijd liever) geopend?
    Reeds enkele hotelrestaurants geboekt staan voor de overige avonden maar het leek ons leuk om ook eens een avond gewoon in het park te blijven.
    ik kom net van rust weer. In frankrijk 'le petit france' is meestal toe om 5uur. In dat andere restaurant ( naast cancan coaster) is nog open. ik denk niet dat jij veel mogelijkheden hebt om te gaan eten int park als het park sluit. In de duitse halla heb jij denk ik nog het meeste kans. Maar meestal gaan we vroeger naar huis (kids).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •