X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    @earlyspencer

    De mondmaskerplicht vervalt in BJL misschien moet jij nu eens gaan? Ik weet niet ofdat andere parken hier met meedoen. Alleen op attracties en in wachtrijen is dit nog verplicht.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    @Zeuske83,

    Ik heb niks tegen mondmaskerplicht, zeker niet als die de capaciteit ten goede komt. Wel liefst op z'n Duits: enkel in wachtrijen en attracties.

    BJL al 8 of 9 keer gedaan dit jaar. Dit is het Belgisch park bij uitstek dat het meeste last heeft van Oll... eh dat de meeste NL'ers over de vloer krijgt. Tering, wat hebben die het moeilijk met de plicht. Ik wijt dit niet aan onwil maar wel aan het ervaring-gestoeld feit dat in NL mondmaskers (en Corona) niet of nauwelijks bestaan.

    Mijn gesakker focust zich nu op de discriminatie van min twaalf jarigen. In Bel. zijn er geen pretpark- of horecabeperkingen (vax- of test-eisen) voor deze kinderen, tenzij misschien een voetbalstadion of zo.

    In Dui is er wel testplicht voor pretparken, baden en voor hotels, voor alle kinderen die niet in Dui naar school gaan. Nog meegemaakt afgelopen dinsdag.

    Meerdaagse reizen en vliegreizen met kinderen, bestaat hier al een actiegroep voor?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •