Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K. V. Bekijk Berichten
Dag 2: Gründa Lund (hoeveel tijd moet je ongeveer rekenen om het park te bezoeken?)
Dag 5+6: Liseberg (hoeveel tijd moet je ongeveer rekenen om het park te bezoeken?) + Universum (of zou dit lukken op 1 dag?)
Dag 9: Tivoli Gardens (hoeveel tijd moet je ongeveer rekenen om het park te bezoeken?) + ...
Dag 12: Legoland (ik weet niet of 2 dagen nodig zijn, lees wisselende reacties?)
Gröna Lund: Een volledige dag, en zeker 's avonds blijven! Héél gezellig park, vind ik.
Liseberg: Een volledige dag. Twee dagen hoeft niet, maar als er één park in je lijst is waar een tweede dag leuk kan zijn, is het wel Liseberg. Vooral qua attractie-aanbod is dit toch wel het beste park in de lijst.
Tivoli Gardens: Puur qua attracties is een volledige dag misschien geen must, maar ik vind het park 's avonds ook héél gezellig. Zeker niet te vroeg uit het park vertrekken, dus!
Legoland: Eén dag is mijns inziens zeker voldoende, al kan je inderdaad wel last hebben van lange wachtrijen... Twee dagen vind ik persoonlijk zeker niet nodig.

Ik zou vooral aanraden om niet te veel een klassiek pretpark te verwachten zoals je ze bij ons vindt. Liseberg en Legoland vallen wel in dat rijtje. Gröna Lund en Tivoli Gardens niet. Dat zijn echte stadsparken, die het naast de attracties ook zeker van de gezelligheid moeten hebben. Geniet van de sfeer, zet je eens op een bankje, neem je tijd voor een terrasje of om een lekker hapje te eten, slenter eens op je gemakje door het park... En geniet vooral 's avonds van de heerlijke sfeer die in de parken heerst! (Miljaar hé, nu wil ik zelf ook weer terug... )

Verder ook buiten de parken een leuk tripschema! Geniet ervan!