Is iemand recent met een BJL-abo in Slagharen geweest?

Ik deed een eerste reservatie-poging enkele maanden geleden terug voor een bezoek eind juli. Alles liep vlot behalve dat ik ter bevestiging een blanco mail met blaco pdf en de link naar een blanco webpagina kreeg. Via Msg-chat werd me toen meegedeeld dat reservatie niet langer moet met parnter-abo's.

Maar de Slagharen-website meldt nog steeds de mogelijkheid (het lijkt een verplichting) om toegang op datum te reserveren met de nummers van je partner-abo. Onze abo-nummers worden online aanvaard maar de reservatie faalt nu in de laatste stap (meling "Fout, probeer opnieuw"). Misschien omdat ik voor dezelfde bezoek-datum opteer als bij mijn eerdere poging of misschien omdat het systeem nog niet is geüpdatet. Ik lees hieronder graag het relaas van een geslaagde inkom.

Ter info:
Warner Madrid zoals vanouds: zonder reservatie, links bij de guest service voorbij de kassa's wordt je BJL-abo aan een onderzoekje onderworpen en krijg je vrijkaarten, zowel met Silver als Gold. Warner Beach hadden we door de stakingsdreiging van Brussels Airlines maar enkele dagen van tevoren online geboekt, wat toch wel € 5 p.p. meer kostte dan een online aankoop meer dan een week van tevoren.

Toegang tot Parque de Atracciones de Madrid ging ook als vanouds. Ingang nabij metrohalte Batan (en nabij Nickland): abo's aan kassa laten zien en vrijkaarten gekregen. Enkele dagen later strategisch binnengekomen langs de hoofdingang (bij de parking en b.v. ook als je wandelt vanaf de Zoo of de Teleferico): gewoon abo laten zien bij de poortwachter. Het was toen wel al late namiddag, de kassa's waren (tijdelijk) onbevolkt.