X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Mijn vriend en ik hopen deze zomer eindelijk eens in Europa Park te geraken (intussen al een keer of 4,5 verschoven met dank aan corona, maar verdorie we gaan er geraken!), nu heeft hij afgelopen najaar voor het eerst problemen gehad door zijn lengte om in Port Aventura in de attracties te mogen (zeer bizar want na 11 jaar bezoekjes zonder issue plots een probleem en hij is echt geen cm's meer bijgegroeid, maar soit).
    Dit is voor hem nu wel aanleiding om bij voorbaat reeds bezorgd te zijn naar een Europa Park tripje toe.
    Zijn er personen met gelijkaardige lengte (mijn vriend is +/- 1m90 a 1m95 groot) die ons hier wat in gerust kunnen stellen? Zijn er attracties die voor hem met zijn lichaamsbouw een probleem kunnen vormen?

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Mijn vriend en ik hopen deze zomer eindelijk eens in Europa Park te geraken (intussen al een keer of 4,5 verschoven met dank aan corona, maar verdorie we gaan er geraken!), nu heeft hij afgelopen najaar voor het eerst problemen gehad door zijn lengte om in Port Aventura in de attracties te mogen (zeer bizar want na 11 jaar bezoekjes zonder issue plots een probleem en hij is echt geen cm's meer bijgegroeid, maar soit).
    Dit is voor hem nu wel aanleiding om bij voorbaat reeds bezorgd te zijn naar een Europa Park tripje toe.
    Zijn er personen met gelijkaardige lengte (mijn vriend is +/- 1m90 a 1m95 groot) die ons hier wat in gerust kunnen stellen? Zijn er attracties die voor hem met zijn lichaamsbouw een probleem kunnen vormen?
    Can Can Coaster heeft een maximum van 1,95 m, dat weet ik. En eerlijk gezegd, zoals de track in die bol gepropt zit begrijp ik dat wel
    De andere attracties hebben voor zover ik weet geen maximum lengte.
    Coastercount: 959 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •