X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 930

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ben ik weer!
    Bij een tripje Phantasialand; hotel Matamba of Ling Bao (Charles Lindbergh spreekt ons niet speciaal aan), welke is aan te raden? Ik ga uit dat we met 2 dagen (regulier weekendje zaterdag/zondag in april/mei) wel voldoende tijd hebben?
    Inmiddels al weer van +/- 2014 geleden voor ons dat we er geweest zijn voor een dagje dus ik kan moeilijk inschatten hoeveel tijd we nodig gaan hebben met alle uitbreidingen die er sindsdien geweest zijn.

  2. #2

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Ben ik weer!
    Bij een tripje Phantasialand; hotel Matamba of Ling Bao (Charles Lindbergh spreekt ons niet speciaal aan), welke is aan te raden? Ik ga uit dat we met 2 dagen (regulier weekendje zaterdag/zondag in april/mei) wel voldoende tijd hebben?
    Inmiddels al weer van +/- 2014 geleden voor ons dat we er geweest zijn voor een dagje dus ik kan moeilijk inschatten hoeveel tijd we nodig gaan hebben met alle uitbreidingen die er sindsdien geweest zijn.
    Ik ben zelf ook half aan het plannen hiervoor omdat ik met wat bevriende britten ook die kant wil opgaan, en ga van net hetzelfde uit. 1 dag zou wat kort zijn (ze zijn nog nooit in het park geweest) en 2 zal ruim voldoende zijn denk ik!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •