ja hoor, je kan elk pretpark op één dag doen, al zou ik het zelf niet aanbevelen omdat het vermoeiend en stresserend is.

het hangt er uiteraard van af hoe druk het is. In september heb ik daar geen ervaring mee: kijk even na of er misschien nog schoolvakanties zijn in de regio.
Normaal is het park dan open van 9 tot 18u. Dat is 9 uur. Met een goed aanvalsplan kan je dan op zijn minst de toppers doen:
zelf zou ik als prioriteiten stellen in ongeveer deze volgorde: Silver Star, Voletarium, Blue Fire, Wodan, Arthur, Atlantica Supersplash, Eurosat, Poseidon, Fjord Rafting, Tiroler boomstammen, Piraten in Batavia, Euro-Mir. Eventueel aan te vullen met wat kleinere zaken onderweg. Op die manier heb je een gemiddelde van 30 minuten per attractie.

Houd er rekening mee dat je misschien zaken gaat moeten overslaan omdat de wachtrij te lang is: je zou dan eigenlijk moeten proberen om nergens langer dan 30 minuten aan te schuiven.
Als je het op twee dagen kan doen is dat uiteraard veel relaxter en aangenamer, maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel weet.