X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 45 van de 47 EersteEerste ... 354344454647 LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 900 van de 927
  1. #881

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Sluit de horeca in Europa Park ook op de sluitingstijd van het park?
    neen, verwacht niet dat ze een uur langer gaan openblijven maar meestal kan je een 30 min na sluiting nog een braadworst of naast Volitaruim nog iets eten.

  2. #882

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    hotel campanile val de France is het (doorgaans) goedkoopste partnerhotel van DLP en vinden wij heel goed. Doet zeker niet onder voor de overige partnerhotels. B&B hotel Disneyland Paris ook goed, wel iets kleinere badkamer dan Campanile, maar is wel recenter gebouwd dus gemeenschappelijke faciliteiten zijn ietsje moderner. Al vonden wij het ontbijt bij Campanile (ex. Kyriad) veel beter en uitgebreider.
    Daarnaast Hipark Val d'Europe, wel rekening houden dat je nog +/- 15€/nacht parking bijbetaald, maar 't is wel een afgesloten, overdekte parkeergarage.
    Vrienden van ons hebben goede ervaringen met Eklo Marne La Vallée. Spotgoedkoop, netjes en nog maar recent gebouwd maar wel het typetje badkamer kan-je-kont-niet-keren en (gezien zomerperiode momenteel heel belangrijk) geen airco. Zelf nog niet getest maar wij zijn dit in de winterperiode als airco niet belangrijk is zeker wel van plan.
    'k bedacht me net dat ik nog niet gereageerd had, bedankt voor de tips! Uiteindelijk gekozen voor 2 nachten Eklo (op +-10min rijden van Disney). De meerprijs bij de andere suggesties was toch behoorlijk en dat was de airco me niet waard. Ik neem het risico dan wel. En de dag na mijn reservatie een mailtje gehad om me er op te wijzen dat ze geen airco hebben, dat is wel erg netjes van hen..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Is het mogelijk om alle attracties in Europa Park op 1 dag te doen?
    Ik wil op een doordeweekse dag in september gaan
    Ik reken kinderattracties en shows niet mee, die sla ik over.
    Het is hier al gezegd maar de shows zijn over het algemeen zeker de moeite om wel mee te rekenen. Het is doenbaar op 1 dag maar om alles een beetje relaxed te kunnen ervaren zou ik toch ook aanraden om 2 dagen te gaan, zeker voor een eerste keer.

    Tip: haal meteen bij binnenkomst bij Voletarium een tijdticket aan de automaat tov de ingang van de attractie. Je krijgt dan een tijdslot toegewezen van 30 min waarop je de wachtrij kan betreden en binnen <5min op je stoeltje zit. Op een doordeweekse dag in september zal je waarschijnlijk ook wel (makkelijker) gebruik kunnen maken van de Virtualline via de app. Hou ook tijdens de dag de app nog in de gaten want er komen regelmatig sloten vrij. Zelfs afgelopen weekend tijdens de midzomernacht toen het druk was kwamen er nog sloten vrij voor Wodan en Blue Fire, maar je moet je dan vaak wel haasten want je hebt <10 min om er te geraken.

    Wij slaan 's ochtends Eurosat altijd over en beginnen bij Matterhorn Blitz, gevolgd door de Bob en daarna Euro-Mir. Abenteur Atlantis is zowat heel de dag door erg rustig maar die nemen we vaak 's morgens ook nog mee als we er voorbij wandelen. Gegarandeerd 3/4 ritjes afgevinkt binnen de 30 min nadat je het park bent binnen gewandeld.


    Bijkomende Disney vragen voor wie een abo heeft: Met mijn Magic Flex heb ik 20% korting op toegangstickets aan de kassa's maar tegelijkertijd staat er op de site dat hun kassa's gesloten zijn omdat je online moet reserveren. Weet er iemand hoe je dit precies moet aanpakken? Ook vind ik nergens de link om een Disney hotel te reserveren met abo-korting. Afhankelijk van waar je op de site kijkt staat er dat je ofwel online kan boeken of dat je moet bellen om korting te krijgen... Wie heeft de magische tip?
    Laatst gewijzigd door dsoffers; 29-07-22 om 21:42.

  3. #883

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Is er iemand op het forum die ooit Etnaland heeft bezocht en zijn ervaringen wil delen? https://etnaland.eu/en/index.html
    Een beetje een vreemde combinatie is er mogelijk, met overdag het aquapark, en het themapark dat pas 's avonds opent.
    Zijn beide de moeite waard voor volwassenen en tieners? De website maakt me niet echt heel veel wijzer. Alvast bedankt!

  4. #884

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ben al een aantal keren bij Phantasialand Wintertraum geweest en dit is me zeer goed bevallen.
    Nou zat ik er aan te denken om ook een keer naar de Winter Efteling te gaan, is dat een goede keus?
    Is het beter of slechter dan Wintertraum?
    Ik hoor graag jullie ervaringen.

  5. #885

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik vind beide ongeveer even leuk. Als je Wintertraum leuk vindt, kan ik me moeilijk voorstellen dat Winterefteling zou tegenvallen. Eigenlijk vind ik de Efteling in de winter vaak zelfs leuker dan in de zomer.

  6. #886

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hallo,

    Iemand die weet hoe het zit met die 20% korting op een abo van Walibi voor 2023 indien je een abo voor 2022 had.
    Het is nl. zo dat je 20% korting krijgt bij het verlengen van je abo.
    Ik heb 2x een mail gestuurd naar Walibi waarbij ik de eerste maal een antwoord kreeg met de link van het Pass reglement waar de info zou moeten staan. Hier zie ik echter niks staan van die korting.
    Bij de 2de mail vroeg ik waar die korting te verkrijgen en tot hoelang die korting geldig is, waarbij ik als antwoord kreeg 2 weken voor tot max 3 weken na de vervaldatum van het vorig abo. Dit zou blijkbaar ook moeten vermeld staan op de website maar vind ik niet terug.

  7. #887

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Iemand van de europa park kenners die mij kan vertellen hoe laat de restaurants in het park 's avonds open zijn?
    Wij gaan het weekend van 1 mei richting Rust en wilden graag een avondje in het park dineren maar zijn alle resto's tot 18u (of sluitingstijd liever) geopend?
    Reeds enkele hotelrestaurants geboekt staan voor de overige avonden maar het leek ons leuk om ook eens een avond gewoon in het park te blijven.

  8. #888

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Heeft iemand ervaring met een bezoek aan Movie Park Germany?
    Is het geld waard om er heen te gaan?
    Ik hoorde de laatste jaren namelijk ook vaker verhalen over achterstallig onderhoud en de in verhouding dan toch wel hoge entreeprijs.

  9. #889

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Dat achterstallig onderhoud valt wel mee, dat vind ik alleen opvallen bij de Rapid River. Voor de rest ligt het park er de laatste jaren behoorlijk goed bij. Een jaar of 10 geleden ging ik niet graag dat park maar dat is de laatste jaren wel veranderd.

    Als je er nog nooit geweest ben kan zou ik het wel aanraden. High Fall en Area 51 blijven toch wel toppers en ook de laatste 3 nieuwe achtbanen zijn toch wel goed in hun soort.

    Op hun website zijn de tickets op datum meestal ook een stuk goedkoper.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  10. #890

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timaz Bekijk Berichten
    Heeft iemand ervaring met een bezoek aan Movie Park Germany?
    Is het geld waard om er heen te gaan?
    Ik hoorde de laatste jaren namelijk ook vaker verhalen over achterstallig onderhoud en de in verhouding dan toch wel hoge entreeprijs.
    Je vindt er ook wel makkelijk korting voor hoor. Het park lag er deze zaterdag zeker proper bij. Er zijn een paar oudere attracties uiteraard nog maar ik ga er graag terug!

  11. #891

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crazy2girlken Bekijk Berichten
    Iemand van de europa park kenners die mij kan vertellen hoe laat de restaurants in het park 's avonds open zijn?
    Wij gaan het weekend van 1 mei richting Rust en wilden graag een avondje in het park dineren maar zijn alle resto's tot 18u (of sluitingstijd liever) geopend?
    Reeds enkele hotelrestaurants geboekt staan voor de overige avonden maar het leek ons leuk om ook eens een avond gewoon in het park te blijven.
    ik kom net van rust weer. In frankrijk 'le petit france' is meestal toe om 5uur. In dat andere restaurant ( naast cancan coaster) is nog open. ik denk niet dat jij veel mogelijkheden hebt om te gaan eten int park als het park sluit. In de duitse halla heb jij denk ik nog het meeste kans. Maar meestal gaan we vroeger naar huis (kids).

  12. #892

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Is Walibi Belgium een leuk park om te bezoeken? Ben er zelf nog nooit geweest
    Gaat jullie voorkeur uit naar Walibi Holland of België?

  13. #893

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Als totaalplaatje vind ik Walibi Belgium beter. Het park ziet er naar mijn mening verzorgder uit, straalt meer sfeer uit en het attractieaanbod is gevarieerder. Als je puur voor achtbanen zou gaan, scoort Walibi Holland dan weer een tikje beter, vind ik.

  14. #894

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ben nog nooit in Walibi nl geweest, kan hier dus niet over oordelen. Walibi België vind ik een prima, proper park echt voor de familie. Het aanbod is zeer gevarieerd. Het enige nadeel vind ik dat ze wat veel speedypassen verkopen zodat de gewone wachtrijen, zeker bij drukte, wel kunnen oplopen.

  15. #895

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paul F Bekijk Berichten
    Het enige nadeel vind ik dat ze wat veel speedypassen verkopen zodat de gewone wachtrijen, zeker bij drukte, wel kunnen oplopen.
    Ik vind walibi Belgium zelf een veel completer park dan Walibi Holland. En wat de speedy passen betreft denk ik dat het dit jaar wel zal meevallen na de prijsverhoging.

  16. #896

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Lang geleden dat ik hier nog iets geplaatst heb (er is en reden voor mijn afwezigheid maar die is nogal ingewikkeld). Maar nu heb ik toch even een concrete vraag. In welk jaar werd FLY in Phantasialand geopend voor het publiek, en welke maximumlengte geldt voor deze attractie?
    Once you sit back, you never go back.

  17. #897

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Voor inzittenden geldt een minimumlengte van 1.30 meter en een maximumlengte van 2.05 meter. Kinderen moeten minimaal 8 jaar oud zijn om een ritje te mogen maken. Bezoekers met een lengte tussen 1.30 en 1.40 meter moeten begeleid worden door een volwassene.
    https://www.pretparken.be/NL/Attractie/6560/fly

  18. #898

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Hey

    We hebben een Walibi Holland abbo. Nu zouden we naar Parc Asterix gaan. Maar op de site van Parc Asterix kun je niets invullen voor de korting te krijgen (50%). ofwel kijk ik erover?

    Bedankt voor het meedenken

  19. #899

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Gewoon met je abo naar de kassa gaan en ze geven je daar de korting

  20. #900

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
    Gewoon met je abo naar de kassa gaan en ze geven je daar de korting
    ik dacht het al... Bedankt. Wel stom dat je het niet online kunt doen....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •