X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 37 van de 47 EersteEerste ... 273536373839 ... LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 740 van de 927
  1. #721

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Vraagje uit nieuwsgierigheid: wie van jullie is ooit niet in een attractie kunnen gaan omdat je boven de maximumlengte zat?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #722

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Vraagje uit nieuwsgierigheid: wie van jullie is ooit niet in een attractie kunnen gaan omdat je boven de maximumlengte zat?
    Bij Space Mountain in Tokyo Disneyland werd ik eens aangesproken door een cast member, maar uiteraard verstond ik haar niet. Uiteindelijk liet ze een papiertje zien met "follow me" op. Zonder te weten wat er gaande was, werden we richting backstage gebracht en kwamen we uiteindelijk in de remise van Space Mountain uit waar ik via een klein trapje in een treintje moest klauteren en de beugels moest sluiten. Na grondige inspectie kreeg ik een duim omhoog en werden we weer naar de wachtrij gebracht. Ik was gelukkig dus niet té groot
    Wel bijzonder om dit in een Disney-park mee te maken.

  3. #723

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Na ontelbare keren kwijlen op onride filmpjes, foto's en tripreports, gaat 2021 bij ons (hopelijk, mits corona tegen dan z'n biezen wil pakken) eindelijk het jaar worden dat we voor het eerst naar Europa Park trekken. 2 bevriende koppels willen er ook al enige tijd geraken, en we plannen in juni een weekje Centerparcs Les Trois Forets, gevolgd door dan enkele dagen Europa Park, aangezien deze maar een kleine 2u uit elkaar liggen.
    Ik heb de website al wat doorgespit, maar ben een complete leek als het op Europa Park aankomt.
    Vermoedelijke data worden maandag 14 tot en met vrijdag 18 juni 2021. We zouden dan de eerste dag rond de middag ongeveer arriveren en gelijk de namiddag in het park meepikken. De laatste dag dan nog zolang mogelijk park en vrijdagavond naar huis, we zijn met 6, met 2 auto's en allen hebben een rijbewijs dus er kan bij vermoeidheid voldoende afgewisseld worden tussen chauffeurs waardoor een volledige parkdag (zeker met het weekend en geen werkdag de dag nadien) nog wel haalbaar lijkt te zijn.


    Enkele vragen waar ik voornamelijk tegenaan loop:
    Zitten we qua periode een beetje goed? Mogen we een relatief rustig park verwachten?
    De parkhotels zien er prachtig uit maar duur en tbh een stukje boven ons vooropgestelde budget aangezien het een extraatje is bovenop een andere vakantie. Zijn er voordelen verbonden aan het verblijven in een parkhotel tov een hotel of pension in de omgeving? Of kunnen we onszelf evengoed installeren in een hotel in de buurt en bij 2 seasonpassen dan een parking abo nemen? Ik zag dat je als hotelgast één uurtje park extra hebt, maar win je daar zoveel mee? Ik had begrepen dat EP sowieso wel de neiging heeft om bij drukte het park voor iedereen langer open te houden en in de loop van de dag het definitieve sluitingsuur te bepalen, of is dit niet langer zo?
    Iemand tips qua hotel in de omgeving?
    Is het aan te raden om restaurants op voorhand te reserveren, of heb je eigenlijk altijd nog wel een tafeltje?
    Restaurants die we niet mogen missen? Foodloop zullen we zeker meepikken, daarnaast zien de buffetresto's in de hotels er ook volledig onze goesting uit. Zijn er daarnaast nog die een aanrader zijn of eruit springen op de één of andere manier?
    Qua tickets lijkt het mij het voordeligste dat we gewoon een season pass nemen, aangezien we toch aan 5 dagen toegang zullen zitten, of zie ik hier iets over het hoofd?
    Rulantica zullen we ongetwijfeld ook willen meepikken als we er toch zijn, ben ik juist als ik gok dat we hier met een halve dag wel toekomen?

    Alle tips, tricks en advies zijn van harte welkom! Ik ben een Disneyland Paris veteran maar als het op Europa Park aankomt, zie ik nog serieus groen achter mijn oren.

  4. #724

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zitten we qua periode een beetje goed? Mogen we een relatief rustig park verwachten?
    Het is een weekdag voor de vakantie, die vallen meestal wel mee maar hou rekening met mogelijkse schoolreisjes. Daardoor word het park de laatste twee uur veel kalmer.
    De parkhotels zien er prachtig uit maar duur en tbh een stukje boven ons vooropgestelde budget aangezien het een extraatje is bovenop een andere vakantie. Zijn er voordelen verbonden aan het verblijven in een parkhotel tov een hotel of pension in de omgeving?
    De hotels zijn qua niveau zeer hoog, en bieden een andere ingang in het park. Het uurtje eerder in het park is te verwaarlozen vind ik.
    Of kunnen we onszelf evengoed installeren in een hotel in de buurt en bij 2 seasonpassen dan een parking abo nemen? Ik zag dat je als hotelgast één uurtje park extra hebt, maar win je daar zoveel mee? Ik had begrepen dat EP sowieso wel de neiging heeft om bij drukte het park voor iedereen langer open te houden en in de loop van de dag het definitieve sluitingsuur te bepalen, of is dit niet langer zo?
    Ep geeft altijd net na de middag het sluitingsuur. Ik zou een hotelletje of guesthouse in de buurt nemen. Al iedere keer heel goed bevallen bij ons.

    Iemand tips qua hotel in de omgeving?

    Ik zoek op trivago naar mijn wensen en dan boek ik meestal via de site van de eigenaar zelf. Nog geeneen keer slecht bevallen.

    Is het aan te raden om restaurants op voorhand te reserveren, of heb je eigenlijk altijd nog wel een tafeltje?
    Restaurants die we niet mogen missen? Foodloop zullen we zeker meepikken, daarnaast zien de buffetresto's in de hotels er ook volledig onze goesting uit. Zijn er daarnaast nog die een aanrader zijn of eruit springen op de één of andere manier?

    Ja, reserveren is aan te raden. Ik zou zeker eens gaan eten in het buffetrestaurant van bell rock of colloseo en dan ook beide hotels te voet bezoeken. Zeer aan te raden! In het park staat voor foodloop meestal wel een beetje een wachtrij, en ook spices in het park is zeer goed te pruimen, wel wat specialer qua eten.

    Qua tickets lijkt het mij het voordeligste dat we gewoon een season pass nemen, aangezien we toch aan 5 dagen toegang zullen zitten, of zie ik hier iets over het hoofd?
    Met de bijkomende voordelen die hierbij komen is dit een no-brainer ;-) misschien is de hoteltour wel een optie voor jullie groep. Dan doe je iedere dag een ander hotel van EP zelf en zit er een jaarpas bij.
    https://www.europapark.de/nl/overnac...uropa-rondreis

    Rulantica zullen we ongetwijfeld ook willen meepikken als we er toch zijn, ben ik juist als ik gok dat we hier met een halve dag wel toekomen?

    Een halve dag is voldoende als je hem juist kiest. Ik zou een avondticket nemen. Wij hebben ons de vorige keer zeer goed vermaakt daar en gaan zeker terug!
    (was niet echt een kleine vraag maja ook geen klein antwoord )

  5. #725

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ja, er zal eind juni veel schoolreisvolk zijn, ginds uit drie verschillende landen. De laagste kans op schoolreizen is een vrijdag. Dat geldt voor alle parken in Europa. Immers, kinderen komen van een schoolreis later dan het gebruikelijke uur thuis. En de veeleisende ouders willen geen stukje weekend opofferen (veel leraars ook niet).

    Vraag is welke externe voordelen je nog zal hebben met een EP-abo. Eft, Phl en EP waren de eersten om dit (tijdelijk) op te schorten, hopelijk niks definitief. Mss Efte-abo overwegen. Okee, da's maar 1 keer EP gratis per jaar, maar daar zit naast PHL ook Tripsdrill bij, niet bij een EP-abo (vroeger althans niet). Maar voor een 4 of 5 daagse is de keuze idd sneller gemaakt.

    Goedkoopst verblijf in het resort is de tipi-camping. Maar dan moet je mazzel met het weer hebben. Dit is mss ook niet geschikt voor meerdere nachten. Al hebben ze ook bungalows, dacht ik. Prima ontbijtbuffet maar je gaat wel het park in bij het 'gewone' volk (nabij Volet. en Silverstar). Hotelgasten gaan via Spanje/Oostenrijk binnen. Da's dichter bij Wodan en BF. Maar als je 4 of 5 dagen gaat, speelt dat geen rol.

    Buiten het park: keuze zat in Rust en in de (goedkopere en ... rustigere) omliggende dorpen. In Fra lijkt het vaak iets goedkoper op Booking. Bad-Wü is dan ook de meest welvaren deelstaat van Dui, dat merk je snel als je overnachtingen vergelijkt met b.v. Rheinl.-Pf. Zelf hebben we nog nooit in dat naburige stukje Fra verbleven, maar wel al via daar naar EP gereden. Let dan op voorhand op waar bruggen (in onderhoud) zijn en wanneer in de buurt de (gratis) veer vaart. Vorig jaar een stressmomentje gehad (brug kapot, en nipt de allerlaatste veer 10 km verder). DJH Ortenberg nabij Offenburg is een kasteel op een heuvel, 40 km van EP. Geen luxe maar wel uniek en licht geprijsd.

    Voor Foodloop hadden we niet gereserveerd op een kalme parkdag (weekdag buiten lokale Paasvakantie). Twee uur voor parksluiting: geen plaats meer. Volg dus best het advies dat iem. hierboven al meldde.

    En op heen- of terugweg gaan zwemmen in Europabad Karlsruhe. Top-glijbanen, geen volk op weekdagen buiten de vakantie en erg goedkoop. En proper. En geen grootstedelijke aso's.

  6. #726

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ben al enkele keren met het gezin in EP geweest, en ik zou zeker aanraden om de hotels op zijn minst te bezoeken: je kan er vrij in en uit lopen, en er ook lekker eten. Mijn favoriet: Colosseo: ga er een ijsje of een pizza eten of schuif aan bij het Italiaans buffet. Ook het pizza-restaurant is best ok. Wel in de mate van het mogelijke op voorhand reserveren.
    Vanuit de bar in het Colosseo heb je 's avonds een mooi uitzicht op het park.

    In het park zelf is er meer dan voldoende keuze om te eten, en over het algemeen een meer dan degelijke kwaliteit. Ik herinner me vers gebakken wafels in de Italië-zone en ook een deftig pastarestaurantje, fish & chips in Engeland, enzovoort.

    Persoonlijk vind ik het heel leuk om in een parkhotel te overnachten: het zorgt er voor dat je echt in de sfeer blijft en ze zijn in EP echt top afgewerkt.
    Extra voordeel: dat uurtje 's ochtends zorgt er voor dat je al een keer of drie Blue Fire kan doen. Daarna pak je Wodan en Atlantica al mee zonder lange wachtrij, en dan heb je om half tien 's ochtends al een pak leuke dingen gedaan.
    Je zit bovendien aan de minder drukke kant van het park, dus mits een beetje deftige planning kan je voor de middag rustig rondlopen.
    Voletarium kan je dan kort na de middag doen, zodat het daar dan normaal ook rustiger is.
    Eventueel neem je een pauze na de middag, ga je even naar het zwembad van het hotel, en ga je tegen de avond terug, wanneer het ook weer rustiger is.

    Extra voordeeltje: de parking is gratis, en ik meen dat je ook korting krijgt in de hotelrestaurants.

    's avonds is er soms ook animatie in de hotels: de fonteinshow bij Colosseo en Bell Rock zijn zeker wel eens moeite. Soms komt er een groepje of een zanger optreden, en vorig jaar hebben we er één of andere missverkiezing gezien. Allemaal niet uitzonderlijk, maar wel steeds EP-kwaliteit waardig, en zoals al gezegd, zorgt het ervoor dat je kan blijven genieten van de sfeer.

    De prijs is inderdaad aan de hoge kant, dus je zou er misschien voor kunnen opteren om niet de hele week in het parkhotel te blijven, maar slechts 1 of 2 nachten, en ook een goedkopere B&B te nemen om de prijs te drukken, maar dan heb je de hotels tenminste eens gezien en beleefd.
    In combinatie met een abo is er ook nog een korting, geloof ik. Schrijf je ook in op hun nieuwsbrief, want het loont wel om vroeg te boeken.

    Qua timing heb ik geen ervaring met juni, maar zowel april (enkel paasvakantie in België - heel rustig in EP) als tijdens de eerste week van juli (ietsje drukker, maar nergens langer wachten dan pakweg 40 minuten) waren telkens positief.
    De operations zijn in EP prima in orde, zodat de wachtrijen over het algemeen goed doorschuiven.
    En als je er meerdere dagen bent, kan je zeker alles doen. Download de app voor de wachttijden, en dan kan je het vrij snel inschatten.

    En nog een laatste tip: ik vind 5 dagen nogal veel, eerlijk gezegd. wij zijn er tot nu telkens 2 volledige dagen geweest, via een 2-dagen ticket, in combinatie met parkhotel (dus vroeger binnen).
    Wij stonden dan om pakweg 8u30 al aan BF, en het park bleef open tot 19 of zelfs 20 u 's avonds. Dat betekent dat je 10 à 11 uur attracties per dag kan doen.
    Elke dag konden wij dan zonder problemen alles doen wat we wilden doen: Blue Fire, Atlantica, Wodan, Voletarium, Silver Star, Arthur, Poseidon, boomstammetjes, bob, Enzian Eurosat, .... en elke dag aanvullen met wat kleinere attracties.
    3 dagen zorgt er voor dat je wat meer rust hebt en wat extra shows kan meepikken. Als ik er 5 dagen zou rondlopen zou ik vooral heel moe zijn :-)

  7. #727

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Je hebt al wat antwoorden op je vragen, maar wou toch ook even kort antwoorden.

    Geen idee hoe druk het zal zijn, en zeker niet met de huidige situatie (die dan hopelijk volledig opgelost is!). Qua schoolbezoekjes zouden die ervoor kunnen kiezen om volgend seizoen ook nog te skippen, waardoor het sowieso dus kalmer zal zijn. Maar hoe dan ook: het aanbod is IMMENS, zowel qua attracties als qua shows, waardoor je zeker met een paar dagen (2 of 3) zal toekomen om alles te doen. Tip: wissel de attracties en shows met elkaar af, want ook de shows zijn zeker het bekijken waard!

    Wij vonden de parkhotels ook duur, waardoor wij gekozen hadden voor Pension Kuhn net buiten het park. En ja, vanuit onze kamer keken we ook uit op de achtbanen van EP! Extra voordeel: parking is er gratis, en je zit vlakbij Bell Rock (en de andere hotels), maar je moet wel het hele park rondlopen naar de ingang om het park te bezoeken (was max. 15 min. dacht ik). Het voelde in elk geval niet lang aan.

    De hotels kan je dan wel 's avonds bezoeken en zo ook iets drinken op de terrassen en genieten van het entertainment in de hotels. En zo kan je ze dus toch ook een beetje beleven

    Voor het extra uurtje vroeger zou ik het persoonlijk niet doen, want elke dag weet je ruim op voorhand hoe laat het park sluit (en dat is altijd later dan vermeld op de website). Bij het betreden van het park 's ochtends stond toen al vermeld hoe laat het park sloot, waardoor we dus elke dag 11 uur tijd hadden om alles te bezoeken. Plan gewoon wat slim en volg niet de grote menigte dezelfde kant op, en maak gebruik van de transportmiddelen om je doorheen het park te verplaatsen. Extra leuk: je kan tot 1 min. voor sluitingstijd de wachtrij van een attractie nog betreden, waardoor je zo het laatste ritje ook kan meemaken. En met wat geluk krijg je er nog een bonusritje bovenop!

    Qua restaurants hadden wij niet op voorhand gereserveerd, maar hebben we zo wel even moeten aanschuiven bij Foodloop. De keuze is in elk geval enorm, en de kwaliteit is echt top. Wij genoten van o.a. Foodloop, Spices, de versgemaakte Italiaanse pizza's en de healthy lunch bij Arthur.

    Rulantica heb ik zelf nog niet gedaan, maar mijn plan was om ook eens te gaan met een avondticket. Ik vermoed dat die paar uren wel volstaan, maar het is vooral ook goedkoper en meestal rustiger...

  8. #728

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ben misschien van plan komende woensdag eens naar Walibi Holland te trekken. Enig idee hoe het daar gesteld zou zijn met de drukte? De wachttijden op Looopings liepen vandaag niet hoger op dan 15 minuten, maar met die virtuele wachtrij geeft dat misschien een vertekend beeld? In de Efteling leek het immers wel heel druk te zijn.

  9. #729

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Ik ben misschien van plan komende woensdag eens naar Walibi Holland te trekken. Enig idee hoe het daar gesteld zou zijn met de drukte? De wachttijden op Looopings liepen vandaag niet hoger op dan 15 minuten, maar met die virtuele wachtrij geeft dat misschien een vertekend beeld? In de Efteling leek het immers wel heel druk te zijn.

    Ik ben vorige week zondag geweest en de wachttijden vielen goed mee. Door die virtuele queue sta je natuurlijk niet meer in de wachtrij zelf te wachten (al kan je nog eens 5 a 10 minuten wachten daar, afhankelijk van het moment). Die hebben wij opgevuld door kleinere attracties te doen waarvoor je niet de virtuele queue moet gebruiken (zoals enkele flatrides, Merlins Castle etc), en die waren meestal walk-on.

  10. #730

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Groot verschil is mss dat de bussen van het o.v. vanaf deze week terug rijden (zie een recent artikel op OOO). En de schoolgaande jeugd moet wellicht ook in NL niet alle werkdagen op school zijn. Tel er nog de grootstedelijke agglomeraties van Utrecht en Amsterdam bij en het puber-appeal van Wal. Hol. ... en het zou dan wel eens kunnen tegenvallen.

    Ik hoop oprecht dat mijn vermoedens fout zijn. Laat gerust weten hoe (druk) het was. Ik vind dat reuze-interessant, mss iets voor een nieuw topic 'Hoe verliep je soc. dist. parkbezoek?' Daar hoef je dan geen detail-TR voor neer te pennen, praktische info is wel gewenst.

  11. #731

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ondanks de voorspelde hitte zijn we gisteren toch naar Biddinghuizen afgezakt. De drukte was nogal te doen en het digitale wachtrij-systeem heeft wel zijn voordelen. Treinen werden om de x-aantal ritten ontsmet, handgel kan je overal in het park vinden langs de paden en een toiletbezoek is nog nooit zo rustig en schoon geweest.

    Inderdaad, het liep er vol met jongeren maar toch ook een hoop Belgen merkten we. Jammer genoeg bleef het ook wel druk tot 17u waardoor reserveren bij Untamed niet meer lukte vanaf 16u al. Het is dan ook maar bij 2 ritjes gebleven (front row en voorlaatste rij). 2x Goliath, 2x Xpress (eerste keer dat ik die deed, erg goede wachtrij vond ik zelf maar met dit weer belachelijk warm en benauwd), 2x Lost Gravity, Condor lekker geskipt maar leek ook meer in panne te vallen dan te rijden, en verder alle losse attracties ook 1 of 2 keer kunnen doen. Tussen groepen werden 1 of 2 rijen leeg gelaten.

    Het is een ongelooflijk lelijke ingang, ook elders in het park vloekt alles tot en met, maar ik moet wel zeggen dat de tuinen en de paden er pico bello in orde waren.
    Laatst gewijzigd door Ggolt; 25-06-20 om 15:06.

  12. #732

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Het is een ongelooflijk lelijke ingang, ook elders in het park vloekt alles tot en met, maar ik moet wel zeggen dat de tuinen en de paden er pico bello in orde waren.
    Ik was daar ook vrij sceptisch over, maar ik vind het er in het echt allemaal nog wel wat hebben. Het is zo anders dan wat we meestal geserveerd krijgen in pretparken, maar het is wél coherent qua stijl: hoe chaotisch het er ook uit ziet bij momenten.

  13. #733

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Zoals je zegt klopt hun concept voor het grootste deel wel, maar de schoonheidsprijs zal het hoegenaamd niet krijgen. Ik hoop dat ze toch meer de kant van Wilderness opgaan (ook al is Merlin’s Castle wel echt een doorn in het oog), want dat gebied sprak ons het meest aan. Ook Lost Gravity is schreeuwerig tot en met, maar op een of andere gekke manier is het wel tot in bepaalde mate goed uitgewerkt.

    Nog een puntje: als je uit je vertrouwde omgeving van thuis bent verwacht je wel dat iedereen zich aan de regels houdt ook. Ik ben zelf absoluut niet de meest heilige op het vlak van de corona-maatregelen zal ook geen masker opzetten wanneer het niet moet, maar ik merkte dat de jeugd vooral (12-18j) zich écht totaal niet aan alle afstandsregels hield. Meer dan eens kreeg ik een ferme duw in mijn rug of werd er niet geluisterd naar de medewerkers en kozen ze alsnog hun eigen plekjes uit. Gelukkig werd er dan wel ingegrepen door de medewerkers, maar in de wachtrijen is die controle niet mogelijk en moeten we vertrouwen op de welwillendheid van ieder, en dat was toch ver zoek.

  14. #734

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    is er al iemand naar Toverland geweest sinds de heropening na Covid? Hoe zit het daar met wachttijden en de algemene sfeer; doenbaar en relaxed of...?

  15. #735

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    is er al iemand naar Toverland geweest sinds de heropening na Covid? Hoe zit het daar met wachttijden en de algemene sfeer; doenbaar en relaxed of...?
    Naar mijn gevoel ging het vlotter dan voor Corona, omdat men nu wel met 2 treinen op Troy, Dwervelwind en Fenix reed. Boosterbike en Fenix worden volgeladen, de andere met een rij open tussen iedere groep.

    Hou er rekening mee dat er in Toverland nergens mondmaskerplicht is en dus ook werkelijk niemand een mondmasker draagt. In de nauwe overdekte wachtrijen van de rapid en Fenix vond ik dat toch maar niks. Overigens heb ik doorheen de dag niemand handgel zien gebruiken aan de in- en uitgang van de attracties, maar het is er wel. Op wat kinderen na die niet in het gareel gehouden werden door de ouders hield iedereen wel wat afstand in de rijen, maar meer moet je van de medebezoeker daar niet verwachten.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  16. #736

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ok, dank je wel. Nog andere ervaringsdeskundigen?

  17. #737

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    Ik ben vorige week donderdag geweest. Was een heel rustige dag, langste wachtrij was 15' voor Maximus Blitzbahn. Wel maar 1 trein op Fenix en Troy waardoor er toch wel veel tijd zat tussen aankomst in station en vertrek (ze laten gespreid uitstappen en pas dan worden nieuwe mensen op het perron gelaten).

  18. #738

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    S.O.S. Walibi Holland en in het bijzonder hun virtuele rij.

    Het was al niet eenvoudig om drie tijdloze tickets te dateren, ook al is ons bezoek pas eind aug. Dat omzetten naar een gedateerd ticket moest immers telkens individueel per ticket, met dus telkens een bevestigingsmail. Na die drie bevestigingsmails - zonder vermelding van onze bezoekdatum !!! - ontving ik nog een vierde mail over de app en een link. Raar dat ik maar één zo'n mail ontving en geen drie.

    Kan iemand stap per stap uitleggen wat en hoe qua toegang tot het park en qua reserveren van een wachtrij in Wal. Hol.?

    A. Gewoon je gescande tickets mee brengen? Ik ontving immers geen nieuwe tickets / geen nieuwe barcode. Ik zal dus maar goed onthouden wat onze bezoekdag is.

    B. Moeten we met ons drieën dezelfde wachtrij-reservatie-link openen op 3 verschillende phones. Of hadden dat drie verschillende links moeten zijn? Of kan je zoals bij Python met één phone eenzelfde wachtrij voor meerdere personen reserveren? Ik veronderstel dat je per gezelschap niet voor meerdere attracties tegelijk kan reserveren (beetje zoals de papieren fastpassen bij Disney).

    C. Ik vernam al dat die app een batterijvreter is. Advies (ja powerbank) is welkom.

    Dank.

  19. #739

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    A. Ja, gewoon je oude tickets meepakken. Die scannen ze.

    B. Standaard zou iedereen zelf die link moeten ontvangen en dus zelf reserveren. Maar je kan ook werken via één GSM die voor de groep reserveert. Dat moet je in het park regelen bij guest service.

    C. Ja powerbank is zeker aangeraden! Het vreet inderdaad wel batterij.

  20. #740

    Re: Het grote kleine-vragen-topic

    iemand recent naar BBJ geweest, is het er doenbaar qua drukte en naleving maatregelen....

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •