X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starsplash Bekijk Berichten
    Bij een vernieuwing van een SLC trein worden over het algemeen alleen de hangers vernieuwd naar het nieuwe type, het bovendeel (chassis, wielen,...) blijft gewoon behouden en wordt alleen voorzien van een nieuwe kap.
    Ik had in dit geval gehoopt dat ze al de rest zou vervangen worden (de supports, de rails, het chasis van de trein, de wielen, de fundering, ... ) en dat ze de hangers gingen hergebruiken. Dat zou waarschijnlijk het comfort echt verbeteren...

  2. #2

    Re: Walibi Holland 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
    Ik had in dit geval gehoopt dat ze al de rest zou vervangen worden (de supports, de rails, het chasis van de trein, de wielen, de fundering, ... ) en dat ze de hangers gingen hergebruiken. Dat zou waarschijnlijk het comfort echt verbeteren...
    Ja en nee. Als je het goed doet is het een wereld van verschil en wordt zo'n SLC echt een toffe baan. Maar als je nog steeds ruim een centimeter speling op de wielen blijft houden (en dat is een kwestie van onderhoud), dan blijft ook zo'n nieuwe trein klappen in je rug geven. Helaas heb ik beiden al mee gemaakt.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •