X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 237

Onderwerp: Walibi Holland 2019

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    De eerste keer in Walibi Holland had ik op den duur even een rust attractie nodig tussen al dat achtbaan geweld, dus was ik blij met de Old Timers... Nochtans heb ik niet zo'n slechte maag
    Oei, in Walibi Holland staan toch zo veel coasters nog niet? Dan moet je al zeker niet naar Six Flags Magic Mountain in LA gaan

  2. #2

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Oei, in Walibi Holland staan toch zo veel coasters nog niet? Dan moet je al zeker niet naar Six Flags Magic Mountain in LA gaan
    Naar Europese normen staan er wel veel coasters in Walibi Holland. Dat dit anders is dan de achtbaancultuur aan de andere kant van de Oceaan weet elke pretparkfan wel ondertussen...

  3. #3

    Re: Walibi Holland 2019/2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zilli Bekijk Berichten
    Oei, in Walibi Holland staan toch zo veel coasters nog niet? Dan moet je al zeker niet naar Six Flags Magic Mountain in LA gaan
    En toch ben ik er binnen enkele weken Maar het zal wel lukken, heb twee dagen voorzien

    Van Goliath en Lost Gravity heb ik niet zoveel last. Maar misschien was het Condor die mij iets te veel door elkaar had geschud... Plus Speed of Sound en Xpress erbij... Die zijn niet per se schudden, maar zo soepel zijn ze ook weer niet.

    Toch zou ik graag eens een eerder familie attractie zien komen zoals een interactieve shooter met een populair thema of zo.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •