X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 77

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    DLRP wil gewoon meer (meerdaagse) hotelgasten en minder dagjesmensen. Dat blijkt duidelijk uit hun prijzen. Commercieel gezien vind ik dat gewoon een logische keuze.
    Ik volg Thijs volledig. Disneyland Paris is een resort met twee pretparken.
    Wil je deftig Disneyland zien dan ben je minimum twee dagen kwijt. Zeker als je met kinderen op schok bent. Het lijkt me dan ook een logische prijsstrategie van Disney om met name de pakketten met hotel en park te pushen (die overigens vaak goedkoper zijn dan andere Europese parken met eigen hotels). Want je hebt natuurlijk liever iemand voor twee dagen aan je park gebonden dan slechts één dag.

    Een goed vergelijk lijkt me Center Parcs. Een dagtoegang tot Center Parcs Frankrijk kost je tegenwoordig €50 per persoon, en daarmee heb je enkel toegang tot het zwembad. Voor parking betaal je er €20. Een gezin van 4 is dus gelijk €220 kwijt voor even te gaan zwemmen. Een weekendje weg kan echter al vanaf €300...

    Net als in de Amerikaanse Disney's lijkt het me dat The Walt Disney Company nu ook in Parijs de dagbezoekers wilt ontmoedigen. Ter referentie, een hopperkaart voor één dag in Disney World kost $164 en in Disneyland California $185. Zelfs met lagere belastingen zoals geopperd blijft dit astronomisch!
    Laatst gewijzigd door T-Bô; 19-10-18 om 15:58.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •