X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 73
  1. #21

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wat is het verschil tussen al die soorten boten? De rit zelf is toch telkens min of meer hetzelfde? Ik loop er in elk geval niet meteen warm voor.
    Denk niet dat de keelboats kunt vergelijken met de radarboten

  2. #22

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Phantom Manor zal negen maanden gesloten worden wegens een grote renovatie. Dit zal vanaf januari 2018 tot in september van hetzelfde jaar. Veel informatie vindt ik niet uit het artikel van Parkerlebnis aangezien ik nog niet zo goed Duits kan.
    http://www.parkerlebnis.de/disneylan...018_53262.html

  3. #23

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Da was toch al lang bekend?

  4. #24

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Da was toch al lang bekend?
    Ik wist dit nog niet, dus bedankt voor de post Nielsje. En bovendien werd het nog niet gedeeld op dit forum, ik zou daarom willen vragen aan Xarbero (maar ook in het algemeen) om niet zo'n onnodige reacties op zulke opbouwende posts te plaatsen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #25

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik wist dit nog niet, dus bedankt voor de post Nielsje. En bovendien werd het nog niet gedeeld op dit forum, ik zou daarom willen vragen aan Xarbero (maar ook in het algemeen) om niet zo'n onnodige reacties op zulke opbouwende posts te plaatsen.
    Keep your pants on please Daarom hebkt als een vraag gezet, omdatk niet zeker was dat het hier al gedeeld was...
    En om het opbouwend te houden, Tony Baxter heeft dit jaar het park bezocht, en heeft hierbij duidelijk gemaakt dat hij hoopt dat ze hetgeen ermee doen wat ze origineel van plan waren, maar nooit hebben gekund wegens technologische beperkingen. Hiermee speelde hij vooral op projection mapping in de eerste gangen & verschillende effecten die nu veel beter uitgevoerd kunnen worden.
    (Sorry datk niet overal kan bijhouden wat waar al dan niet al geweten is he... ma int vervolg zalk dan maar zwijgen zeker ipv te VRAGEN of dat nog niet lang bekend was!)

  6. #26

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Keep your pants on please Daarom hebkt als een vraag gezet, omdatk niet zeker was dat het hier al gedeeld was...
    En om het opbouwend te houden, Tony Baxter heeft dit jaar het park bezocht, en heeft hierbij duidelijk gemaakt dat hij hoopt dat ze hetgeen ermee doen wat ze origineel van plan waren, maar nooit hebben gekund wegens technologische beperkingen. Hiermee speelde hij vooral op projection mapping in de eerste gangen & verschillende effecten die nu veel beter uitgevoerd kunnen worden.
    (Sorry datk niet overal kan bijhouden wat waar al dan niet al geweten is he... ma int vervolg zalk dan maar zwijgen zeker ipv te VRAGEN of dat nog niet lang bekend was!)
    Afwachten wat er uiteindelijk van waar blijkt te zijn natuurlijk, maar die projecties zouden wel cool zijn. Als je het nu vergelijkt met de update van Pirates, schreewt Phantom Manor naar die update.

    Maar goeie reminder, ik ga nog eens eind december voor een laatste klassieke ritje En daarna zal het de versie in Anaheim zijn
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  7. #27

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Afwachten wat er uiteindelijk van waar blijkt te zijn natuurlijk, maar die projecties zouden wel cool zijn. Als je het nu vergelijkt met de update van Pirates, schreewt Phantom Manor naar die update.

    Maar goeie reminder, ik ga nog eens eind december voor een laatste klassieke ritje En daarna zal het de versie in Anaheim zijn
    Kheb mijn laatste ritje vorige week gedaan... nog es lekker lang genieten van alles, zelfs net rond Madame Leota even stilgezet geweest :-) tis alsof ze het wisten daardoor nog es de volledige tekst gehoord ineens!

  8. #28

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Volgens ED92 gaan er volgend jaar extra events en voordelen bijkomen voor de jaarpashouders.

    Naam:     Knipsel.JPG
Bekeken:  1859
Groote:   46,9 KB

    Van mij mag er gerust een extra fastpass en exclusieve merchandising bijkomen zoals in de USA
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  9. #29

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xarbero Bekijk Berichten
    Keep your pants on please Daarom hebkt als een vraag gezet, omdatk niet zeker was dat het hier al gedeeld was...
    En om het opbouwend te houden, Tony Baxter heeft dit jaar het park bezocht, en heeft hierbij duidelijk gemaakt dat hij hoopt dat ze hetgeen ermee doen wat ze origineel van plan waren, maar nooit hebben gekund wegens technologische beperkingen. Hiermee speelde hij vooral op projection mapping in de eerste gangen & verschillende effecten die nu veel beter uitgevoerd kunnen worden.
    (Sorry datk niet overal kan bijhouden wat waar al dan niet al geweten is he... ma int vervolg zalk dan maar zwijgen zeker ipv te VRAGEN of dat nog niet lang bekend was!)
    Ik zeg niet dat het per se slecht bedoeld was, het kan enkel heel makkelijk zo overkomen. Een tip voor in de toekomst: een smiley kan veel doen om de toon te verduidelijken

    Maar nu graag terug ontopic.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #30
    borisvdd
    Guest

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Hopelijk wordt één en ander gemoderniseerd. Er zitten behoorlijk wat vervelende stukken in de attractie: het kleine zaaltje waar je op elkaar gepropt wordt, het geduw en getrek bij het einde van de lift, het deel met de deuren waarvan de deurknoppen bewegen, bepaalde delen zijn gewoon zwart zonder decor, het ontelbare aantal keren dat "spoken de attractie stilleggen",...). Er is dringend nood aan een grondige update à a Pirates, dat nu opnieuw schittert!

  11. 13-12-17, 19:27

    Reden
    Deze reactie heeft geen nut.

  12. 18-12-17, 19:16

    Reden
    Geen aanvallen!

  13. #31

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Ik zou willen vragen dat er terug on-topic gegaan wordt over Disneyland Parijs 2018.
    Voor de discussie over het gehandicaptenbeleid in Disney en andere parken verwijs ik jullie graag naar het nieuwe aangemaakte topic.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  14. #32

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Er is meer info bekend over het 'Princesses and Pirates Festival'. Er komt een nieuwe float in 'The Disney Stars On Parade', de parade van het park. Ook zal er een show zijn. Deze zal bestaan uit twee wagens. Één gaat van fantasyland naar Main Street. De andere doet het omgekeerde. Deze twee wagens zijn twee wagens die zullen omgebouwd worden. Dit betreft de Pirates/Mary Poppins float en de piraten wagen die op speciale events wordt gebruikt. De andere is de wagen van Mickey, Minnie... uit dezelfde parade.
    Linkje naar de afbeeldingen: http://pixiedust.be/nieuws/eerste-co...neyland-paris/

  15. #33

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk Berichten
    Er is meer info bekend over het 'Princesses and Pirates Festival'. Er komt een nieuwe float in 'The Disney Stars On Parade', de parade van het park. Ook zal er een show zijn. Deze zal bestaan uit twee wagens. Één gaat van fantasyland naar Main Street. De andere doet het omgekeerde. Deze twee wagens zijn twee wagens die zullen omgebouwd worden. Dit betreft de Pirates/Mary Poppins float en de piraten wagen die op speciale events wordt gebruikt. De andere is de wagen van Mickey, Minnie... uit dezelfde parade.
    Linkje naar de afbeeldingen: http://pixiedust.be/nieuws/eerste-co...neyland-paris/
    Vraag me af als ze de prinsessenfloat dan effectief zullen gebruiken in de gewone parade tijdens dat seizoen. Het gerucht was er al een tijdje dat de prinsessen weer een float zouden krijgen. Ook ironisch hoe de float van Prinsessenfloat naar Mickey & Co float terug een prinsessenfloat wordt en de Pirates float is best wel slim gezien.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  16. #34

    Re: [Disneyland paris] 2018

    De geruchten zijn wel degelijk bevestigd dat de koetsten in de parade zullen verwijdert worden en er een prinsessenwagen in de plaats komt. Het is wel nog niet duidelijk als het deze wagen wordt of nog een andere.

  17. #35

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Nou nu doe maar bij de fandaze een lekker masterplan voor de komende jaren uitrollen ben ik blij hoor.

  18. #36

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Duck Rider Bekijk Berichten
    Nou nu doe maar bij de fandaze een lekker masterplan voor de komende jaren uitrollen ben ik blij hoor.
    Sommige gaan daar inderdaad van uit maar ik vrees ervoor. Ik denk dat ze gewoon uit het niets plots hun plannen gaan onthullen zoals de meeste Disney parken. Kijk maar naar Tokyo en Hong Kong die dat afgelopen jaren op een onverwacht moment deden. De Fandaze gaan focussen op de characters vooral. Misschien dat tijdens de sessie van de Imagineer hij een paar teasers geeft, maar meer verwacht ik niet.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  19. #37

    Re: [Disneyland paris] 2018

    De fandaze ? Dat extreem dure "fan" event bedoel je ? Verwacht zeker niet dat Disney daar een masterplan zal voorstellen.
    Zoals ik het nu zie als Disney fan is dit evenement er vooral om veel geld uit de fans hun zakken te kloppen en dat zie je ook aan de prijzen van de paketten. Ik hou mijn hart al vast voor de prijs van een apart ticket.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  20. 15-01-18, 18:50

    Reden
    Spelling en grammatica aub! Zie PM.

  21. #38

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Gaan ze ziezo niet doen. dat masterplan tijdens de fandaze maar, die tickets zijn zo duur maar, laten we snel hopen op schutting studio parijs.

  22. #39

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Duck Rider Bekijk Berichten
    Gaan ze ziezo niet doen. dat masterplan tijdens de fandaze maar, die tickets zijn zo duur maar, laten we snel hopen op schutting studio parijs.
    Ik snap niet zo goed waar je naar toe wil met dit bericht vrees ik?
    Je vois la vie en des biscuits.

  23. #40

    Re: [Disneyland paris] 2018

    Zoals reeds vermeld zijn er binnenkort wijzigingen op de voordelen van de jaarpassen. Ook worden alle passen, behalve de Infinity, terug duurder.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Radio Disney Club
    Disneyland Parijs heeft naar zijn bezoekers geluisterd en is van plan zijn diensten in de komende twee jaar te ontwikkelen.

    Nieuwe voordelen voor Infinity Pass

    Houders van deze VIP-passen zullen graag zien dat hun voordelen zich ontwikkelen. Inderdaad, de gebieden die zijn gereserveerd voor Disney's Stars on Parade en Disney Illuminations zullen in maart worden uitgebreid. De VIP-gebieden worden uitgebreid want deze zomer wordt een nieuwe ruimte gecreëerd in Walt Disney Studios voor het nieuwe Marvel Superhero Summer Season. De bevoorrechten hebben een ideaal beeld van de show die Stark Expo presenteert: een energie voor morgen. Het gebied ligt aan de voet van het Hollywood Tower Hotel, vanaf 10 juni 2018.
    Merk op dat alleen houders van een Infinity Pass recht hebben op voordelen op losse tickets voor de Disney Fandaze Inauguratie . Deze losse tickets zijn binnenkort beschikbaar voor verkoop (momenteel zijn alleen hotelpakketten beschikbaar)

    Jaarlijkse pasevenementen inclusief een avond gereserveerd voor Infinity Pass

    In 2018 besteedt de eerste toeristische bestemming in Europa bijzondere aandacht aan zijn fans. Parallel aan de Fandaze Inaugural Party begin juni, wordt nog een speciale avond aangekondigd: The Hollywood Tower Hotel 10th Anniversary .
    Deze keer is de toegang alleen gereserveerd voor Infinity Annual Passes , voor de eenmalige prijs van 39 €. De avond wordt gekostumeerd, het thema van de jaren 30 in het park Walt Disney Studios . De avond wordt aangekondigd op 30 maart 2018 van 20:30 tot 23:30 uur en het aantal plaatsen zal zeer beperkt zijn (1200 personen). Een collector's souvenir per persoon mag door de deelnemers worden meegenomen.
    Geen paniek, de avond Hollywood Tower Hotel 10e verjaardag is slechts de eerste van een reeks speciale avonden. Alles is toegankelijk op basis van uw categorie Jaarpas . Elke avond zal worden gericht op een land, een attractie van Disney- parken . We zullen later meer weten over aankomende evenementen, maar we weten al dat toegang altijd loont.

    Een verhoging van de Disney Jaarpas-tarieven in maart 2018

    De prijzen van Discovery , Magic Plus en Magic Flex Pass zullen vanaf 21 maart 2018 een lichte stijging ondergaan. Natuurlijk is de verhoging alleen van toepassing op nieuwe jaarpassen .
    Daarom zijn hier de nieuwe tarieven:
    ◾ De Discovery Pass bedraagt 149 € of 9 € / maand na een eerste betaling van 55 € *
    ◾ Magic Flex Pass is 219 € of 15 € / maand na een eerste betaling van 55 € *
    ◾ De Magic Plus Pass gaat naar € 259 of € 19 / maand na een initiële betaling van € 55 *

    Kortingsprijzen bij Disney- hotels en partnerhotels zullen niet veranderen. Evenzo zullen houders van een jaarpas nog steeds hun korting in restaurants hebben. Kortingen zijn nog steeds van toepassing op de presentatie van uw pas voor evenementavonden zoals Electroland , Halloween of het nieuwe jaar .

    Exclusieve producten Jaarkaart

    Ter gelegenheid van de 26e verjaardag van Disneyland Parijs wacht een verrassing op de houders van Pass Annuel. Inderdaad, een nieuwe reeks producten zal op deze datum te koop zijn. Een reeks wordt zelfs speciaal ontworpen in de kleuren van Pass Infinity . In beperkte hoeveelheden een mok en een holografisch T-shirt met het logo van de jaarpas . Bovendien vindt u de pen en de lanyard permanent.
    Enkele speciale items die verkocht zullen worden:

    Naam:     laniere-pa.jpg
Bekeken:  887
Groote:   81,6 KB Naam:     mug-pa.jpg
Bekeken:  1019
Groote:   92,2 KB Naam:     tee-shirt-pass-annuel.jpg
Bekeken:  889
Groote:   51,4 KB

    En het overzicht van alle jaarpassen.

    Naam:     grille-pass-annuels-2018-disneyland-paris-700x920.jpg
Bekeken:  1054
Groote:   73,3 KB
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •