Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
Bij die uitbreidingen denk ik dat we echt wel een achtbaan mogen verwachten als Taron. Zo'n achtbaan kan het park echt wel op de kaart zetten. Bovendien hebben we dat nog niet in België, een achtbaan met een hoog Thrill-gehalte maar die niet over de kop gaat (m.u.v. houten achtbanen).

Volgende banen denk ik dat ook wel een kans maken om ooit in het park te komen:
- Alpina Blitz Bahn - Nigloland
-
(met draaischijf en draaiende gondels) gezien er al langer sprake is van een spinning coaster.
- https://www.intaminworldwide.com/project/atv-juvelen/ of een gelijkaardige lauched family coaster.

Ik denk dat Walibi hoe dan ook afscheid gaat nemen van enkele attracties. Het zou me bv. niet verbazen moest de Weerwolf verdwijnen.
Je bent wel zeer optimistisch hé. Niks mis mee uiteraard, maar ik denk niet dat we een baan a la taron mogen verwachten. (Maar ik laat me graag verrassen.)

De Weerwolf verdwijnen lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Als er een baan wordt verwijderd zal het imo wel Cobra zijn. (Wat ook niet ondenkbaar is als je die uitbreidingen van Aqualibi zo hoort).

Als ze de weerwolf weg doen zijn ze een icoon kwijt. ALS (and that's one big if) ze het doen, zie ik ze wel een nieuwe houten baan neer te zetten.