Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
...échte discussies...
Ik heb van jou nog geen inhoudelijke reactie gelezen op de mijne die de 'discussie' zou kunnen verderhelpen. Ik begin daarom te vrezen dat ik in het oorspronkelijke bericht mijn standpunt over de boten onvoldoende heb duidelijk gemaakt, waardoor je misschien de argumenten gemist hebt. Ik probeer te verduidelijken:

Ik ben ermee akkoord dat de boten er soms vuil bij liggen en dat dat er niet bepaald fraai uitziet. Maar ik vind het een beetje te makkelijk om dit enkel op het gebruik van natuurlijk water en luie medewerkers te steken. Zoals gezegd is de discussie over het soort water al tot in den treure gevoerd. Daarnaast is het niet relevant omdat leidingwater eveneens kalkaanslag geeft. Ik gaf ook nog mee dat het aan de operations kan liggen eerder dan aan de individuele luiheid van de operators.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
Tof hoor, tegen mede-forummers zeggen "hou je muil".
Ik heb gezegd dat wie een gebetoneerde vijver wil in Walibi 2 opties heeft: gaan huilen of aanvaarden dat het er nooit komt. Ik zie daar geen spreekverbod in. Wat mij betreft mag jij zoveel "je muil" opendoen als je maar wilt.