X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wat is het beste halloweenevenement van België?

Stemmers
18. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Bellewaerde

    1 5,56%
  • Bobbejaanland

    5 27,78%
  • Walibi Belgium

    11 61,11%
  • Andere

    1 5,56%
Resultaten 1 tot 15 van de 15

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Beste halloweenevenement van België

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Voor het eerst bezocht ik de Halloween Night, welke meteen een andere sfeer moest scheppen in het park. Opzet gedeeltelijk geslaagd... De nieuwe spookhuizen waren top, met Camping Corpse op een eerste plaats. Freaky Forest blijft echter het allermooiste spookhuis die ik ooit deed - ook al is hij niet zo eng. Het hele park is prachtig aangekleed en hier kunnen veel andere parken nog wat van leren. Naast deze aankleding met oog voor detail én dubbele bodems biedt Bellewaerde ook enkele gerethemede rides! Op gewone nocturnes krijg je een afsluitende show en is er ook een leuke show in het theater. Kortom, het park heeft alles in huis om er iets leuks van te maken voor het hele gezin.

    Maar... ik bezocht het park tijdens de Halloween Night en vond vooral het aspect KNT niet zo zeer aan bod komen: er mochten wat mij betreft enkel volwassenen (16+ of 18+) het park betreden. De scare zones zijn enkel tijdens die avond te beleven, maar kunnen er wat mij betreft elke Mortal Nocturne zijn. De DJ's zorgden voor muziek, maar verder was er weinig sfeer aan de Scream Stage (geen idee hoe het bij de andere stage was). Helaas heb ik ook geen show kunnen meepikken en was er ook geen vuurwerk.

    Volgend jaar? Ik denk terug de normale Mortal Nocturne te nemen dan... Ik had hoge verwachtingen van de Halloween Night, maar die zijn niet volledig ingelost. Het was té druk in het park - wat je tijdens een Mortal Nocturne minder hebt - en er waren te veel kinderen. De sfeer mocht nog grimmiger zijn en de scare zones zie ik graag elke avond terugkeren.
    Die Halloween Night, ik doe hem nooit meer, overdreven druk. Totaal niet de sfeer die ik kende van gewone nocturnes in het park. Ik heb enkel Mortal Mine kunnen doen, door de overdreven drukte, bijna 2 uur voor aangeschoven, om dan een mooi aangeklede tunnel te ontdekken, maar de acteurs deden amper moeite om er iets scary van te maken. Een show was er trouwens die avond niet, wat ik meteen een groot gemis vond, ze hebben namelijk met Nightmares een zeer sterke show tijdens de andere Halloween dagen, die meteen heel wat volk uit het park kan halen. De outdoor maze, ale dat ding tussen die Herras hekken was gewoon crowed, met agressiviteit tot gevolg.

  2. #2

    Re: [Poll] Beste halloweenevenement van België

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Die Halloween Night, ik doe hem nooit meer, overdreven druk. Totaal niet de sfeer die ik kende van gewone nocturnes in het park. Ik heb enkel Mortal Mine kunnen doen, door de overdreven drukte, bijna 2 uur voor aangeschoven, om dan een mooi aangeklede tunnel te ontdekken, maar de acteurs deden amper moeite om er iets scary van te maken. Een show was er trouwens die avond niet, wat ik meteen een groot gemis vond, ze hebben namelijk met Nightmares een zeer sterke show tijdens de andere Halloween dagen, die meteen heel wat volk uit het park kan halen. De outdoor maze, ale dat ding tussen die Herras hekken was gewoon crowed, met agressiviteit tot gevolg.
    Je denkt hetzelfde als wat ik denk, behalve in The Maze heb ik vroeg op de avond gelopen en was er niet zoveel volk. De agressiviteit heb ik er dus niet ervaren. Maar voorts is er inderdaad niet de gezellige sfeer als met de Nocturnes. (Oké, niet de sfeer die we met Halloween zoeken en ook niet met een Halloween Night). Volgend jaar zal het voor mij wellicht ook terug de gewone Nocturne worden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •