X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1

    Alterface lanceert 2e prototype attractie: Wander

    Enige tijd geleden werd bekend dat Alterface een nieuw type darkride, de zogenaamde "Erratic Darkride" in Walibi Belgium zou plaatsen. Nu komt het bedrijf naar buiten met een tweede interactieve attractie. In Orlando presenteerde Alterface hun nieuwe systeem dat een interactieve attractie ter grootte van een gans park is: "Wander".

    Alles over dit nieuwe concept in ons artikel.


  2. #2

    Re: Alterface lanceert 2e prototype attractie: Wander

    Ik weet niet of ik het zo leuk zou vinden om in een park telkens naar bepaalde locaties te moeten gaan om opdrachten te vervullen en zo dus je eigen dag moeilijker kunt indelen wat attracties betreft. Desondanks ben ik toch wel benieuwd naar dit systeem en zal ik het zeker eens uitproberen mocht het in parken verschijnen.

  3. #3

    Re: Alterface lanceert 2e prototype attractie: Wander

    Het doet me denken aan het Sorcerers of the Magic Kingdom spel dat je in Walt Disney World kan spelen. Je krijgt een setje kaarten en daarmee kan je aan bepaalde vitrines de kaart activeren om vijanden te verslaan en dergelijke. Voor zo'n resort is dat zeker leuk want daar ga je meestal een lange meerdaagse reis boeken. Voor kleine parken snap ik het ook niet zo goed, tenzij ze een te klein attractie aanbod hebben. Alleen dan zou ik die tijd gebruiken om het spel te spelen, anders liever attracties.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  4. #4

    Re: Alterface lanceert 2e prototype attractie: Wander

    Voor parken die ik al goed ken en vaak kom lijkt dit me wel een leuk concept, maar dit is toch ook niet hetgeen waarvoor ik naar een pretpark ga. Ik zie wel een groot potentieel om saaie, lange wachtrijen aangenamer te maken.

  5. #5

    Re: Alterface lanceert 2e prototype attractie: Wander

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Voor parken die ik al goed ken en vaak kom lijkt dit me wel een leuk concept, maar dit is toch ook niet hetgeen waarvoor ik naar een pretpark ga. Ik zie wel een groot potentieel om saaie, lange wachtrijen aangenamer te maken.
    Goed punt inderdaad! Het gaat wel veel personen in één keer moeten aankunnen dan maar zeker iets wat parken nodig hebben!
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •