X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 27

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #9

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Heb je hier verdere informatie over? Want overal waar ik kijk zie ik het volledig tegenovergestelde uitgelegd. En inderdaad, zoals Rickie zegt, als bv zo'n drukvat kapot gaat is er toch geen veiligheid meer, want de druk is volledig weg...
    weerwolf is een héél dankbare baan (dank u youtube en vekoma) om wat te duiden:
    Je ziet meerdere remblokken, en aan de rechterkant kan je net een eigen luchtcilinder (zilverkleurig/inox) zien . Elke rem heeft zijn eigen luchdrukreservoir dat door een grotere compressor gevoed wordt. Voor elke cilinder zit een terugslagklep, zodat als er iets misgaat... de cilinder onder druk blijft en de rem dus gesloten kan blijven. Vekoma bepaalt hoe vaak er remtesten gedaan moet worden en hoeveel remblokken er vrij moeten zijn in een noodstop. Dat wil zeggen: 5remblokken, met noodstop, er zal bv minimaal 1 rem voor de trein moeten blijven. of maximaal 2 erna... bv. Ik weet de exacte eis niet vanbuiten die Vekoma oplegt.
    Dus moest de druk volledig wegvallen op 1 of 2 remmen/luchtcilinderd zal hij nog altijd tot stilstand komen.

    Nog niewschierig naar iets ?

    Waar vind jij informatie over de werking van remmen ? Ik denk dat je dat volgende keer gewoon moet vragen aan een operator/technieker als je in een park bent; je zal merken: this is the way .
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen  

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •