X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Iedereen mag kritiek spuien zoveel hij wil, het is alleen niet nodig om elke keer weer hetzelfde te zeggen.
    En een beetje funderen graag ...
    Zeggen dat BJL geen onderhoud doet is gewoon onzin. Vorig jaar is er erg veel (nodig en minder nodig) geschilderd, en dat lijken ze verder door te drukken in cowboystad lijk mij ->zie foto FB.
    Als ik een van Boris' posts mag interpreteren "gaat hij toch nooit naar dat rotpark", dus kan hij totaal niet weten hoe het eraan toegaat , op posts van een anderen na .

    bij wijze van voorbeeld: Als je beaamt dat het jammer is dat mouse Bob zonder houtnerf geverfd is , gaat niemand moeilijk doen. Maar wat je hierboven schrijft is gewoon : onnodig. Of zet er een grote berg emoticons bij, zodat we dat lezen met de nodige "zwans" .

    Bij wijze van voorbeeld even iets gezocht:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Al die negatieve commentaar. Het was Bobbejaanland zijn jaar niet in de pers.
    Het was Bobbejaanland's decennium niet als bezoeker...
    Waarom vind je dat ? denk je dat het gros van de mensen geen fun heeft in het park/attracties ? bedoelde je dit ook met een zwans ?
    Je hoeft hier uiteraard niet op de reageren, het is maar een voorbeeld. Probeer te vertellen waarom jij iets vindt .

    Ik zal het omgekeerde voorbeeld ook geven, ik vond in PlopsaDP het niet kunnen dat personeel eet en drinkt in het zicht van de bezoeker. Ik schreef erbij dat ik dat niet netjes vond . Ik stond hierbij zo goed als alleen, anderen vonden dat wel oké. Ik probeerde mijn stelling en mening te verdedigen . Er stond niet: "ze eten in het zicht! schande!" . snap je wat ik bedoel ? Zo creëer je gesprek en discussies .

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
    Ik schreef erbij dat ik dat niet netjes vond . Ik stond hierbij zo goed als alleen, anderen vonden dat wel oké. Ik probeerde mijn stelling en mening te verdedigen . Er stond niet: "ze eten in het zicht! schande!" . snap je wat ik bedoel ? Zo creëer je gesprek en discussies .
    Dit vind ik wel goed geformuleerd, zo probeer ik zelf dus ook te schrijven op een forum. Toen ik hier een tijdje geleden zei dat ik Phantasialand overgewaardeerd vind, heb ik ook geprobeerd om die mening te onderbouwen - en misschien heb ik dat zelfs iets té uitgebreid gedaan ). Dat levert gewoon meer op dat enkel kritiek geven.

    (Tussen haakjes, Taron wil ik eigenlijk wel doen en ik ben bereid om mijn opinie over PHL daarvoor eventjes opzij te zetten. Maar helaas nog steeds geen oplossing gevonden voor het autoritprobleem ...)

    On Topic nu: Ik ben niet zo bekend met Bobbejaanland, maar op basis van die facebookposts zou ik niet verwachten dat er echt helemaal niets komt. Net als Yelle8 hoop ik wel dat ze binnen enkele jaren een grote nieuwe attractie krijgen. Op basis van de internetcommentaren die ik lees, kunnen ze zoiets wel gebruiken.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •