Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
1. Oei dat eerste idee moet ik toch even de wereld uit helpen. Santa Maria -de eyecatcher bij de entree- werd gesloopt in 2007. etc...
Ik besluit hieruit: Neen, Bobbejaanland heeft géén 10-jarenplan.
2. Die voetbalvergelijking gaat niet op etc...
3. Op zich is dat ook een juiste vaststelling. Er staan al véél achtbanen in dat park. De laatste achtbaan die ze hebben bijgezet heeft volgens mij geen drastische stijging in bezoekersaantallen veroorzaakt. Waarom zou je je dan in godsnaam een tweede keer aan dezelfde steen stoten? etc
Wat ze bij de afweging van het aantal coasters uit het oog hebben verloren is dat er in bobbejaanland geen enkele coaster staat die boven de middelmaat uitschiet. Dus daar is wel degelijk nood aan.
Dat besef ik ook, maar je haalt geen publiciteit door een enquête te organiseren. En het heeft geen zin om de resultaten gewoon naast je neer te leggen:
Spijtig hè ...
1) Wie weet waren er in BJL dan een aantal mensen compleet van de kaart als Walibi hun 10-jaren plan voorstelde dat ze ineens wakker geschoten zijn . Zo van:
Fase 1 : we gaan die mailinglist eindelijk eens gebruiken , we bouwen een nieuwe inkom tesamen met die nieuwe attractie (dikke aanrader vind ik ! ) ik ben een héle slechte photoshopper maar zoiets zou ik wel zien zitten , ook qua locatie! veen slimmer gelegen aan parking en park zijde!


Fase2
Dan kan je die archi-lelijke witte zaal met bijhorende stokoude toiletten (achter de dan oude kassas) platgooien en vernieuwen.. Tesamen met daar een kleinere inkom voor bedrijven, de 4D zaal om in de winter te verhuren (theatergezelschappen, try outs weet ik veel wat).
Fase3
Kan je combineren met The LAke House en de vernieuwde zaal achter de kassa, richt er een professionele keuken in! 'richten op bedrijven' dat doen tegenwoordig toch alle parken ?
Een vrije val, of nog liever indoor launch toren op wat nu het inkomplein is: terug een eye-catcher aan straatkant.
Kinderland attracties er allemaal uitgooien en ... jammer voor de nostalgie ... allemaal vernieuwen .

Dromer hè ikke ;-) .

2) De voetbal vergelijken gaat nét wel op vind ik. Net wat je zegt: er zijn zullen altijd mensen zijn die voor het andere kiezen, maar het overgrote deel gaat wel 'stemmen' op wat jij wil .
3) Juiste vaststelling . Maar toch voor iets kiezen dat iedereen thuis evengoed kan ervaren ? not that smart is my opinion. Maar vanop de zijlijn (en achteraf!) is wel erg makkelijk . De publiciteit is niet persé nodig denk ik . Ik denk dat je de fans moet warm houden om nóg een extra jaar op iets nieuws te laten wachten . De sporadische bezoekers komen toch, ook zonder nieuwe attractie . Schade beperken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vbgenechten Bekijk Berichten
En aan de wachtrij die er telkens weer staat te zien is die baan ook nog één van de populairste attracties van het park. Of is de capaciteit ervan gewoon zo slecht?
De manier van aanschuiven is een probleem bij die attractie . Gelukkig hebben ze dan revolution gekozen voor hun Mount Mara ;-) . Beeld u in dat ze dreamcatcher hadden genomen voor hun brillen . Maar een aanpassing van wachtrij dringt zich daar wel op ... poortjes per bakje is toch wel echt een must om de snelheid te verhogen . en er is plaats genoeg om dat te doen vind ik .
Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
BJL krijgt eindelijk een (top)coaster. Ik verwacht iets dat toch indrukwekkender is dan Anubis en wellicht met een trein ipv aparte karren. Ze hebben in Lichtaart al genoeg coasters met aparte karren. Bovendien zijn Trek & Rush ook betreind. Elk jaar denk ik "Nu heb ik m'n laatste BJL-abo gekocht". Ik ruik al een reden om m'n huidig abo eind 2018 te verlengen. Licht in deze duistere tijden.
Aparte karretjes worden voornamelijk gekozen voor de geringe geluidsproductie . Maar als ze de achtbaan tussen de Caves en de Hamer zetten ... lijkt me dat niet van toepassing.