Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chupacalabra Bekijk Berichten
Ik schreef erbij dat ik dat niet netjes vond . Ik stond hierbij zo goed als alleen, anderen vonden dat wel oké. Ik probeerde mijn stelling en mening te verdedigen . Er stond niet: "ze eten in het zicht! schande!" . snap je wat ik bedoel ? Zo creëer je gesprek en discussies .
Dit vind ik wel goed geformuleerd, zo probeer ik zelf dus ook te schrijven op een forum. Toen ik hier een tijdje geleden zei dat ik Phantasialand overgewaardeerd vind, heb ik ook geprobeerd om die mening te onderbouwen - en misschien heb ik dat zelfs iets té uitgebreid gedaan ). Dat levert gewoon meer op dat enkel kritiek geven.

(Tussen haakjes, Taron wil ik eigenlijk wel doen en ik ben bereid om mijn opinie over PHL daarvoor eventjes opzij te zetten. Maar helaas nog steeds geen oplossing gevonden voor het autoritprobleem ...)

On Topic nu: Ik ben niet zo bekend met Bobbejaanland, maar op basis van die facebookposts zou ik niet verwachten dat er echt helemaal niets komt. Net als Yelle8 hoop ik wel dat ze binnen enkele jaren een grote nieuwe attractie krijgen. Op basis van de internetcommentaren die ik lees, kunnen ze zoiets wel gebruiken.