X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Hoe is dit plots uitgedraaid op een discussie over "dikzakken" en weegschalen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yorben Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk heeft de projectielamp zijn laatste branduren opgebruikt, bbj heeft waarschijnlijk geen reserve klaarliggen. Nu is het gewoon wachten op een nieuwe lamp, wie weet hoe lang dit zal duren...
    Ik mag hopen dat het dat is, dan kan het probleem eenvoudig opgelost worden. Maar je moet weten dat de huidige projector er al 13 jaar staat en dat de vorige - met 70mm-film - het zo'n 15 jaar heeft uitgehouden. Ik denk dat het niet meer lang zal duren voor die de geest geeft... als het al niet gebeurd is, want blijkbaar draaide hij 3 weken geleden ook al zonder film volgens de reviews op Google. En dan hebben we het nog niet gehad over hoe lang de baan zelf en de hele structuur errond het nog zullen uithouden.

    Ik maak me echt wel zorgen in Revo de laatste tijd, ondanks de 'update' van een paar jaar geleden. Die baan begint echt last te krijgen van ouderdomskwaaltjes. Als het van mij afhing, herbouwen ze 'm compleet volgens de concepten van 1989 met nieuwe track, nieuwe projectors, nieuwe lichtshow, etc. But that'll only happen when pigs fly...
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 14-06-18 om 22:28. Reden: geen "can" bij "pigs fly" blijkbaar...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •