X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 592

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Klopt het dat het vuurwerk niet tijdens elke nocturne te bewonderen valt?
    Ik lees hier boven dat ze alles sluiten om 20u, maar als ze geen vuurwerk organiseren dan druip je inderdaad toch gewoon af uit verveling.

    Ik wou Bobbejaanland nog eens bezoeken, de tweede november, maar bij het zien van de wachtrijen voor de spookhuizen lijkt het me toch niet zo'n goed idee om te gaan.
    Of iemand een krachtig aanvalsplan om alle doolhoven efficiënt te kunnen doen?
    Van zodra het eerste open gaat meteen aanschuiven of zelfs iets vroeger klaar staan. De show moet je heel vroeg klaar staan, een half uur te voren is hij al volzet. Over het vuurwerk heb ik niets opgevangen, dacht dat dit elke nocturne was

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2018 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Van zodra het eerste open gaat meteen aanschuiven of zelfs iets vroeger klaar staan. De show moet je heel vroeg klaar staan, een half uur te voren is hij al volzet. Over het vuurwerk heb ik niets opgevangen, dacht dat dit elke nocturne was

    Er is enkel vuurwerk tijdens de nocturnes op 27/10, 31/10 en 3/11

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •