X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #37

    Re: [Efteling] 2018

    Filmpje van de Schattentour (inclusief voorshow) met interactieve twinkeltoorts:




    Ik heb er zelf geen gekocht. Ik moet gewoon werken, en ik kwam dus pas laat in het park. Ik kon ze nergens vinden, en toen we bij Efteldingen keken was Efteldingen al gesloten. De Twinkeltoorts uit het filmpje is in Symbolica gekocht.
    We merkten dat de effecten het 's avonds beter deden dan 's middags. Er schijnt een update van het systeem geweest te zijn. Ze leken beter te reageren, en omdat er veel met licht werkt, zie je alles ook beter als het donker is.

    Ik heb afgelopen zomer ook getoverd in Toverland. Het lijkt op elkaar, al denk ik dat het systeem in de Efteling (wanneer het correct werkt) veel makkelijker is. Je hoeft alleen maar op de knop te drukken en de twinkeltoorts op de plaat te leggen, de 'sierlijke beweging' en de spreuk Ilumina Fantasia zijn meer voor de sier. Bij Toverland moet je de exacte beweging na doen op precies het juiste moment, en we merkten dat veel mensen dat lastig vonden. Zelf verzon ik dat ze steeds een stukje beweging vergeten waren op de kaart te zetten, waardoor we de effecten tóch werkend kregen. Dat is in de Efteling niet nodig.

    Wanneer de twinkeltoorts verbinding maakt met iets, dan knippert hij bij het aanzetten één keer rood. Daarna gaat hij als er een aantal seconden niets gebeurt uit. Dat is niet handig bij Symbolica, aangezien je hem dan om de 20 seconden (ofzo) opnieuw aan moet zetten.
    Laatst gewijzigd door jeroen_twee; 18-12-18 om 19:19.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •