X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 131

Onderwerp: [Efteling] 2018

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2018

    Gisteren de nieuwe Python gaan uitproberen en ik was echt stomverbaasd hoe smooth de baan is geworden.. Oorspronkelijk vond ik de ombouw het budget niet waard en had er van mij gerust een nieuwigheid mogen komen maar nu moet ik toch toegeven dat het een goeie keuze is geweest van de Efteling om d'oude (Python)pracht te bewaren voor het nageslacht.

    Gisteren vroeg ik me opeens wel af.. Nu 85% van de baan niet meer van Vekoma afkomstig is, mogen we dit nu nog wel een Vekoma noemen?

    Verder was het druk maar 'gezellig druk' en heb ik dankzij de Single Rider rijen toch redelijk wat wachttijden weten te skippen. Ook het hele Boarding Pass systeem heeft een positieve indruk nagelaten, al zie ik toch liever dat er ook nog een standby rij beschikbaar is.

  2. #2

    Re: [Efteling] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dsoffers Bekijk Berichten
    Gisteren vroeg ik me opeens wel af.. Nu 85% van de baan niet meer van Vekoma afkomstig is, mogen we dit nu nog wel een Vekoma noemen?
    DAn is Pulsar ook geen Mack Ride

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •