Ik zet er even enkele op van parken waar ik geweest ben, en waarvoor ik genoeg inspiratie heb

Efteling
- Python platgooien (ja, sorry) en een spectaculaire achtbaan in de plaats en op het stuk erachter zetten, inclusief mooi thema en verhaal. Aangezien Phantasialand gaat lopen met de flying en Toverland met de wing mag de Efteling ook van mij voor een floorles van B&M gaan.
- Volk van laaf opknappen en enkele nieuwe attracties toevoegen. Kinderachtbaan mist nog in dat park en zou in die zone erg mooi zijn. Ook twee kindervrijevaltorens zouden daar mooi staan. Ten slotte nog een fun house in de stijl van Hotel Tartuff zou geweldig zijn.
- Bobsleebaan wegdoen en een andere familie-achtbaan plaatsen.
- Een nieuwe film voor Pandadroom. Ze kunnen deze dan ombouwen en eventueel laten aansluiten bij Fantasierijk.
- Een grote log flume in het genre Chiapas op het nieuwe stuk grond.

Europa-Park
- Adventureland ombouwen tot België! Een paar nieuwe flatrides erbij en degelijke thematisatie.
- Schlittenfahrt platgooien. Maakt niet uit wat ze met de ruimte doen, als dat ding maar weggaat. Misschien gelijk heel de Ruslandzone opfrissen, want vind dat één van de minst mooie zones in het park.
- Nieuw themagebied met sensationele achtbaan die Europa-Park op achtbaanniveau doet concurreren met Phantasialand en PortAventura.
- Poseidon weg en een kopie ervan in de plaats, zoals ze nu met Eurosat aan het doen zijn, om het comfort te verbeteren.
- Idem voor Bobsleebaan, al mag daar gewoon een nieuw exemplaar komen met meer track in verhouding tot brakes.

Toverland
- Een toren-attractie, iets in de stijl van een observatietoren, al zou een vrijevaltoren ook niet misstaan.
- Een thrill ride, liefst één die over kop gaat.
- Backstroke River herthematiseren (nieuw station, nieuwe wachtrij, nieuwe decoratie, ...) naar de Oostenrijk-stijl, zodat hij past bij de rest van het themagebied.
- Het land van Toos grondig (her)thematiseren en ook de buitenzone met oa het doolhof en het klimparcours aanpakken.
- Een volwaardige darkride.

Attractiepark Slagharen
- Een rapid river op het stuk dat vrijgemaakt wordt.
- Traumboot vernieuwen en terug in het park zetten.
- Familiecoaster erbij in het park.
- Woodie, een familie-exemplaar.
- Het kleine stukje dat niet in wild west-theming is opnieuw wild west-theming geven.