X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8
  1. #1

    Waar kan ik goedkopere disneyland tickets vinden?

    99 euro zie ik echt niet zitten. Ik wil komende zaterdag al gaan. Op Discoverthemagic.nl staan tickets voor 49 euro. Is deze site betrouwbaar?

  2. #2

    Re: Waar kan ik goedkopere disneyland tickets vinden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyberbeast Bekijk Berichten
    99 euro zie ik echt niet zitten. Ik wil komende zaterdag al gaan. Op Discoverthemagic.nl staan tickets voor 49 euro. Is deze site betrouwbaar?
    Jammer maar helaas. Als je nu zaterdag wil gaan betaal je 79€ voor 1 dag/1 park of 99€ voor 1 dag/2 parken.
    De prijzen op discoverthemagic zijn gewoon de officiële prijzen en als je bij hen wil kopen linken ze dan ook door naar de website van Disneyland Parijs zelf.
    Je ticket van 49€ is maar bepaalde dagen geldig maar niet op zaterdag.
    Goedkoop naar Disney ? Reken er niet op of ga meerdere dagen met een busmaatschappij. Die drukken de prijs door hotels ver van Disney te nemen.
    Bron: Deze Infinity Pass houder die zelf 4 tot 6x per jaar gaat
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: Waar kan ik goedkopere disneyland tickets vinden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Jammer maar helaas. Als je nu zaterdag wil gaan betaal je 79€ voor 1 dag/1 park of 99€ voor 1 dag/2 parken.
    De prijzen op discoverthemagic zijn gewoon de officiële prijzen en als je bij hen wil kopen linken ze dan ook door naar de website van Disneyland Parijs zelf.
    Je ticket van 49€ is maar bepaalde dagen geldig maar niet op zaterdag.
    Goedkoop naar Disney ? Reken er niet op of ga meerdere dagen met een busmaatschappij. Die drukken de prijs door hotels ver van Disney te nemen.
    Bron: Deze Infinity Pass houder die zelf 4 tot 6x per jaar gaat
    Ok, bedankt. Dan wordt het toch 99 euro

  4. #4

    Re: Waar kan ik goedkopere disneyland tickets vinden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyberbeast Bekijk Berichten
    Ok, bedankt. Dan wordt het toch 99 euro
    Is inderdaad beter om in de week te gaan, dan kan je wel zo'n tickets aan 49 euro scoren. In het weekend is het ook veel drukker, dus best te vermijden. Desondanks kan je wel plezier beleven natuurlijk
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  5. #5

    Re: Waar kan ik goedkopere disneyland tickets vinden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GriffonofNemesis Bekijk Berichten
    Is inderdaad beter om in de week te gaan, dan kan je wel zo'n tickets aan 49 euro scoren. In het weekend is het ook veel drukker, dus best te vermijden. Desondanks kan je wel plezier beleven natuurlijk
    Graag, maar verlof is een groot probleem helaas.

  6. #6

    Re: Waar kan ik goedkopere disneyland tickets vinden?

    Ik ga toch proberen om op een weekdag te gaan. Ga ik veel missen qua shows, aankleding, etc als ik komende woensdag 6 december ga?

  7. #7

    Re: Waar kan ik goedkopere disneyland tickets vinden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cyberbeast Bekijk Berichten
    Ik ga toch proberen om op een weekdag te gaan. Ga ik veel missen qua shows, aankleding, etc als ik komende woensdag 6 december ga?
    Niet dat ik weet. DLRP is in het volle kerstseizoen dus shows en parades gaan gewoon door.
    Het schema voor 6/12 kan je vanaf vrijdag of zaterdag hier terugvinden. Momenteel is dit tot 1/12.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  8. #8

    Re: Waar kan ik goedkopere disneyland tickets vinden?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Niet dat ik weet. DLRP is in het volle kerstseizoen dus shows en parades gaan gewoon door.
    Het schema voor 6/12 kan je vanaf vrijdag of zaterdag hier terugvinden. Momenteel is dit tot 1/12.
    Volgens mij zal dat inderdaad hetzelfde programma zijn. Er zullen misschien minder losse characters zijn maar zelfs dat kan juist omgekeerd zijn ook. Zo heb je bijvoorbeeld op dinsdag een extraatje in het entertainment: Character Tuesday. Het verschil zit hem eerder in de openingsuren maar dat wordt normaal gecompenseerd door een minder druk park
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •