X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    [Walibi Sud-Ouest] 2017 - Nieuw waterpark

    Walibi Sud-Ouest blaast dit jaar 25 kaarsjes uit. Het hele jaar door zijn er evenementen, maar er is ook een grote nieuwigheid: een waterpark. Er komt onder andere een golfslagbad en een grote glijbaan. Het waterpark krijgt een aparte ingang, maar op de naam is het nog even wachten. Sinds 2015 is het park in handen van de Aspro groep waardoor ze dus heel wat ervaring hebben met waterparken. Grote mysterie echter is de naam. Wellicht dus geen Aqualibi gezien het niet meer in handen is van CDA.

    Naam:     201612071736-full.jpg
Bekeken:  551
Groote:   58,1 KB

    Bron: Parcs-aquatiques.com; Ladepeche.fr
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Walibi Sud-Ouest] 2017 - Nieuw waterpark

    Ik dacht dat het park van Loooping Group was . Van Aspro verwacht ik niet veel... Hoogstens zo'n waterspeeltuintje voor kinderen eigenlijk, maar ik zie me in dit geval graag vergissen!

  3. #3

    Re: [Walibi Sud-Ouest] 2017 - Nieuw waterpark

    Morgen zijn we al juni en is de zomer dus echt nabij. Weet iemand hier intussen al wat meer van? Ik vind namelijk niets op de website van het park zelf of van Aspro. Ook op de Facebookpagina word ik er niet veel wijzer van, behalve dat er binnenkort een feest is en ze in de maand mei met wereldmuziek werkten. Op de Facebookpagina is men enkel vaag bezig over het nieuwe waterpark dat deze zomer opent, maar nog geen info over tarieven of openingsdatum of naam of attracties of... Enkel open deze zomer en apart park (= apart ticket)

  4. #4

    Re: [Walibi Sud-Ouest] 2017 - Nieuw waterpark

    Intussen is het waterpark geopend met een valse start. Kort na opening was er een lek waardoor het park weer gesloten werd. Intussen is dit wel verholpen en is fase 1 open voor publiek.

    Er is ook een minisite voor het waterpark:https://www.parcagen.fr/Aquatique.html

    Ik word er niet meteen wild van... benieuwd wat het zal geven na fase 2.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •