X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24
  1. #21

    Re: Het voorspellingentopic!

    Sorry, macht der gewoonte! Ik zal erop letten.

    Iemand nog iets zinnig aan de speculaties toe te voegen? Iemand andere ideeën? Of eindigt het hier al. Haha.

  2. #22

    Re: Het voorspellingentopic!

    walibi belgium:
    2025 weerwolf word rmc
    speciaal voor hun 50 jarig bestaan
    Laatst gewijzigd door belgiumfalcon; 14-06-18 om 20:01.

  3. #23

    Re: Het voorspellingentopic!

    Niemand die een gok doet voor de attractie bij Klugheim? Een deel van de wachtrij van Taron (het bovengedeelte) ging hier toch voor dienen dacht ik?
    Zelf zie ik na de opening van FLY daar eerder iets verschijnen, dan een extra attractie bij Rookburgh, alhoewel dat technisch misschien niet haalbaar is, dat zal vooral van het soort attractie afhangen.

  4. #24

    Re: Het voorspellingentopic!

    Ik heb dit topic nog eens grotendeels herlezen en sommige voorspellingen zullen intussen zo goed als zeker uitkomen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Talocan Bekijk Berichten
    2021: Bobbejaanland opent een triple launch coaster.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    BJL komt met een gerstlauer launch coaster aan zetten. Nieuw park van Disney waar figuren van Marvel en Fox in de kijker staan (wellicht ombouw van studiopark). Waar ter wereld durf ik nog niet gokken. Ik denk wel dat Orlando goede kansmaker is als antwoord op de nieuwe parken van Universal.
    Proficiat voor jullie correcte inschattingen!

    Zelf durf ik geen voorspellingen te doen, maar ik maak wel een belofte: Als de Efteling, Bellewaerde, Plopsaland De Panne of Toverland een spectaculaire achtbaan openen die zeer goede recensies krijgt en op één of andere manier uniek is ... dan rij ik in mijn eentje met de auto naar dat park (Walibi Belgium en Bobbejaanland liggen te dicht bij Leuven). Het moet dan wel een bijzondere achtbaan zijn. In principe kan ik dien autorit nu ook proberen, maar jullie snappen wel dat ik er iets speciaals van wil maken

    Fenix is een mogelijke kanshebber (eerst de reacties afwachten). De RMC van Walibi Holland eigenlijk ook, maar dat park ligt nogal ver van Leuven.
    Once you sit back, you never go back.

  5. 15-06-18, 18:16

    Reden
    Discussie stilgevallen ;)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •