Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boomieboy Bekijk Berichten
slecht onderhoud ??
Alvast bedankt voor u commentaar maar ik zou u graag eens het onderhoud zien doen. klein beetje respect naar den mensen toe.
Als mensen op het forum onderhoud aanhalen, gaat dit meestal over het proper/verzorgd houden van de uiterlijke kenmerken van het park (decoratie, schilderwerken en beplanting) en niet over het machine-onderhoud en de technische kant van het verhaal. Simpelweg omdat het uiterlijke onderhoud iedereen opvalt, terwijl we meestal - zelfs als een attractie vaak stuk is - niet weten waar dit aan ligt.



Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boomieboy Bekijk Berichten
Volador : van de 7 op onze mooie aarde draaien er momenteel nog 2 waarvan 1 3/4 stil staat en spreek ik niet die van bellewaerde
Ik ga hier even op inpikken: weet jij waar de zevende Topple Tower staat? Uit mijn hoofd ken ik Marineland, Walygator, Djurs Sommerland en Dollywood als de parken waar een Topple Tower gesloopt is, en bij mijn weten zijn die in Bellewaerde en Mysterious Island (China) nog geopend. Ik vind het wel straf dat je eerst pleit dat we weinig benul hebben van hoe het machine-onderhoud in Bellewaerde mooi in orde is, terwijl je dan wel een park duizenden kilometers van huis (en ik neem aan- waar je nog nooit geweest bent) ervan beschuldigt hun onderhoud niet zo goed te doen als in Bellewaerde.