Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T-Bô Bekijk Berichten
In het hoofdpark zie ik dan weer graag dat Disney alles met IP loslaat en opnieuw attracties ontwikkeld die hun eigen verhaal hebben.
Ik vrees er wat voor dat ze dat ooit zullen doen... Kijkend wat ze in Anaheim bezig zijn met Star Wars land, vrees ik dat wij dergelijke mish-mash ook hier in Parijs gaan te zien krijgen. IP-attracties zijn zoveel makkelijker te promoten voor Disney en lokt ook een pak meer bezoekers die wat Disneyfilm-minded zijn (en dat is een heel grote troep mensen). Dus met pijn in het hart denk ik dat de tijden van IP-loze attracties best vervlogen zijn (al verwacht ik wel her en der een nieuwe Ip-loze attractie, maar zeker in de overgrote minderheid).

Ik hoop dat ze WDS een DCA-metamorfoseke geven, vermoedelijk met Marvel en Pixar als uitgangspunten. In DLP denk ik dat de renovaties nog veel verder doorgetrokken zullen worden met name het vermoderniseren van bestaande/gedateerde rides als Sneeuwwitje/Pinnocio etc. Ik zie ze daar nog een Seven Dwarfs Mine Train zetten, kijkend naar het succes van deze in beide buitenlandse parken, net als een Kleine Zeemeermin/Belle & het Beest Darkride. Ook hoop ik dat ze The Village helemaal omgooien. Maak daar een leuke buurt van met mooie geveltjes en enkele hippe/deftige restaurants/shops etc. Nu is het daar best saai en onaangenaam (Grot voorbeeld is vooral de revamp van Disney Springs).