X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 12 van de 12 EersteEerste ... 2101112
Resultaten 221 tot 240 van de 240
  1. #221

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicooke Bekijk Berichten
    Wel spijtig dat de planet Hollywoodbol ga verdwijnen want was toch een kenmerk Disney village.
    Blijkbaar gaat hij nog niet snel verdwijnen, momenteel brengen ze een (broodnodige) nieuwe laag verf aan:

    Naam:     hollywood.jpg
Bekeken:  2210
Groote:   432,1 KB
    Bron

  2. #222

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Dat vind ik goed nieuws, want die bol vind ik ook wel een soort iconisch kenmerk van de Disney Village. En hoewel de Village als geheel misschien niet geslaagd is, zou die bij een vernieuwing wat mij betreft gerust behouden mogen blijven.

  3. #223

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Dat vind ik goed nieuws, want die bol vind ik ook wel een soort iconisch kenmerk van de Disney Village. En hoewel de Village als geheel misschien niet geslaagd is, zou die bij een vernieuwing wat mij betreft gerust behouden mogen blijven.
    Inderdaad.. Die bol past goed en geeft sfeer. Daar waar de rest van de village eerder eenheidsworst is.

  4. #224

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Magisch nieuws! Het Disneyland Park, het Walt Disney Studios Park, Disney's Newport Bay Club en Disney Village gaan weer open op 17 juni.

    Laat je dromen weer uitkomen en geniet van onze iconische attracties en Disney Figuren! Natuurlijk is er ook nieuwe magie te beleven: nieuwe Selfie Spots en verrassingsoptredens met de Disney Figuren, de nieuwe beleving Cars ROAD TRIP en de opening van Disney’s Hotel New York – The Art of Marvel op 21 juni 2021. ?

    Bron: Disneyland Parijs

  5. #225

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Het eerste stukje gerenoveerde kasteel is zichtbaar.

    Naam:     kasteel.jpg
Bekeken:  4249
Groote:   329,0 KB


  6. #226

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik zie niet waarvoor ze hier experten restoratie nodig hadden. Was Parijs niet aan het stoefen met het mest complete renovatie volgens de technieken van de oude monumenten?

    Ik hoop ten zeerste dat het nog niet af is anders is dit toch een plastieken gevel die gebuisd is.

  7. #227

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Intussen officieel bevestigd, het gratis fastpass systeem dat afgeschaft werd onder het mom "COVID-19 maatregelen" is PERMANENT afgeschaft en keert niet terug.
    Ter vervanging komt er een betalend alternatief, de "premier access" pas.
    Meer info: https://www.ed92.org/en/end-of-free-...w60W9jIi4cjRq8

  8. #228

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Als er daardoor nu minder mensen een pasje gaan kopen t.o.v. wanneer ze gratis waren, lijkt mij dit nog een goed iets voor de reguliere wachtrij: die gaan dan korter worden

  9. #229

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Als er daardoor nu minder mensen een pasje gaan kopen t.o.v. wanneer ze gratis waren, lijkt mij dit nog een goed iets voor de reguliere wachtrij: die gaan dan korter worden
    Inderdaad, de gewone wachtrij vaart er wel bij maar ik vrees dat de voorsteeknijd nu nog groter zal worden. Ik weet nog dat ik jaren geleden als trouwe Dreampass houder een onbeperkte fastpass kreeg. De blikken die ik dan ontvangen heb uit de wachtrij spraken boekdelen.
    Ook is dit samen met de nog steeds verplichte reserveringen een schande voor de houders van een 450€ kostende Infinity pass, waar al veel voordelen van geschrapt zijn.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  10. #230

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Disney: Pay more, for less

    Ik roep al jaren dat het fastpass systeem volstrekt geen nut heeft. Capaciteit = Capaciteit.. Natuurlijk, het is fijn dat je voor een attractie minder lang moet wachten, maar daarentegen moet je voor de andere attracties langer wachten en op het einde van je dag win je er eigenlijk niets mee (behalve wellicht een héél klein beetje vanwege enkele mensen die het fastpass systeem niet of niet goed gebruiken - daarentegen verloor je soms ook tijd omdat je moest wachten tot je fastpass slot begon en er nergens meer een rij kort genoeg was om in de tussentijd iets anderes te doen.).

    Afschaffen maakt een bezoek wat mij betreft al een stuk aangenamer. 50% van de capaciteit ging op aan fastpassen (soms zelfs meer). Daarnaast was het steeds een hoop gedoe om naar een fastpass automaat te rennen om een ticket te krijgen en daarna weer de tijd in de gaten te houden zodat je niet te laat was om hem te gebruiken.

    Nu ben ik absoluut geen voorstander van betaalde fastpassen. Die mogen ze wat mij betreft ook direct afschaffen, maar met deze prijzen en het feit dat men meestal toch wel engiszins door werkt aan de attracties verwacht ik eigenlijk niet dat er nog heel veel capaciteit verloren zal gaan aan de fastpass. Beetje zoals in PHL, waar je ook amper merkt dat er een fastpass systeem is. Ik verwacht eigenlijk enkel een drama bij vrij nieuwe attracties. Daar wil sowieso iedereen al meteen naartoe, waardoor er grotere drukte is en alsof dat niet al genoeg is: mensen krijgen daardoor dus ook weer eerder de neiging om een fastpass te kopen waardoor de lengte van de gewone wachtrij nóg hoger op loopt. Tenzij ze het ook in Parijs gaan doen zoals in PHL en de fastpass afschaffen totdat het nieuwe van een attractie af is (Taron gebruikt het nog steeds niet).

    Beste blijft toch om gewoon een SRL te hebben en een fastpass (via de uitgang) uitsluitend te gebruiken als compensatie wanneer je lang hebt gewacht en de attractie in panne gaat.

  11. #231

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Ik vind dat positief nieuws. Met prijzen van 8 tot 15 euro per persoon per rit gaan weinig mensen zo'n fastpass kopen, zou ik denken. De gewone capaciteit zal daardoor een stuk stijgen en de wachtrijen zullen dus merkbaar korter worden. Bij ons vorige bezoek werkte de fastpass van BTM niet. De wachtrij kwam toen quasi nooit boven het halfuur en je kon er gewoon door 'wandelen', heerlijk!

  12. #232

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Over het algemeen vind ik het een verbetering dat fastpassen minder zullen gebuikt worden. Echter stel ik me wel de vraag wat is er zo dramatisch verandert aan de capaciteit dat ze dit kunnen droppen?
    Voor Disney is een bezoek geslaagd als je 7 riten hebt kunnen maken en een show of parade hebt meegemaakt. bij mijn weten was Parijs aan het niveau van 5 tot 6 riten. (gebuisd)

    Ok er was nog altijd een deel van het GP dat het systeem niet snapte maar het merendeel wel toch?
    het voordeel van Parijs tegen andere parken is dat ze in Parijs al automaten hebben die de triage doen evenals de aparte rij. Maar die rij komt uit ergens 3/4 van de reguliere rij (correct me if I'm wrong). iets waar ik niet me zou kunnen lachen als ik €15 ophoest

  13. #233

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Opnieuw een stukje zichtbaar van het gerenoveerde kasteel:

    Naam:     dlrp.jpg
Bekeken:  1316
Groote:   737,0 KB


  14. #234

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Disneyland Parijs heeft enkele geüpdate plannen vrijgegeven over de verdere (mogelijke) uitbreidingsplannen.

    Naam:     disney 1.jpg
Bekeken:  1189
Groote:   107,1 KB

    1) De uitbreiding van de Walt Disney Studios met het Frozen en Star Wars themagebied.
    2) De uitbreiding van Disney Village met een mogelijk nieuw hotel aan de oever van Lake Disney op de plaats van de Disney Event Arena.
    3) Het nieuwe congrescentrum wordt gevestigd in de "Triangle de Bellesmes" (langs de Avenue Paul Séramy / ter hoogte van het busstation Zuid). Het zal uiteindelijk onderdak bieden aan verschillende Disney- en andere evenementen. Het project was in 2019 in een vergevorderd stadium, maar de Coronacrisis heeft het vertraagd. Ongetwijfeld zal het binnenkort weer op de voorgrond treden met aanstaande evenementen zoals de Olympische en Paralympische Spelen van Parijs 2024.

    Ook is er een plan van de regio gepubliceerd met enkele reeds aangekondigde projecten.

    Naam:     Disney 2.jpg
Bekeken:  1230
Groote:   358,4 KB

    1) 4 Nieuwe niet-Disney hotels op de site Trois Ormes in Coupvray.
    2) Een extra partner hotel tussen de Magic Circus en Dream Castle hotels.
    3) Het reeds verwachte 5 sterren JW Marriot Resort nabij Disneyland Golf.
    4) Een reeks nieuwe hotels langs de Avenue Paul Séramy / Boulevard du Parc in Serris.
    5) Een nieuwe (backstage?) zone voor de Studio's en congressen.

    Zoals steeds zijn dit toekomstplannen. Waarschijnlijk zal/kan niet alles gerealiseerd worden maar het toont dat DLRP nog steeds plannen heeft om verder uit te breiden.

    Bron: ED92
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  15. #235

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Het kasteel is ondertussen grotendeels opnieuw te bezichtigen langs de voorkant. Nog enkele gouden toppen ontbreken. Aan de achterkant werd ook de houten trap teruggeplaatst.
    Naam:     voorkant.jpg
Bekeken:  945
Groote:   193,6 KB
    Naam:     achterkant.jpg
Bekeken:  849
Groote:   211,7 KB

    Vordering aan de security controle:
    Naam:     security.jpg
Bekeken:  760
Groote:   787,7 KB
    Bron

  16. #236

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Een eerste deel van de nieuwe bagagecontrole voordat je het resort binnen kan is zo goed als klaar om in gebruik te nemen:

    Naam:     dlrp1.jpg
Bekeken:  801
Groote:   724,3 KB
    Naam:     dlrp2.jpg
Bekeken:  838
Groote:   514,3 KB
    [https://twitter.com/DLPReport/status/1468863069505925124]Bron[/url]

  17. #237

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Mijn eerste idee is gaan die mensen van de controle niet vervroren in de winter een gebakken in de zomer worden?
    mijn tweede idee: is dit het meest magise dat ze hadden kunnen doen?

  18. #238

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Blijkbaar gaat hij nog niet snel verdwijnen, momenteel brengen ze een (broodnodige) nieuwe laag verf aan:
    En toch. Planet Hollywood sluit op 7 januari 2023 voor goed. Er komt een nieuw restaurant in de plaats.

  19. #239

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Toch ergens een iconisch restaurant dat gaat verdwijnen vond het nog wel iets hebben.
    Laatst gewijzigd door nicooke; 16-06-22 om 15:59. Reden: Fout in de tekst

  20. #240

    Re: [Disneyland Parijs] De toekomst na de overname door TWDC

    Er zou een nieuw concept komen lat ons hopen dat het een gezellige toevoeging word. bij mijn weten had de eigenaar van Planet Hollywood ook de rainforest cafés en die zijn best gezellig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •