Het ziet er mooi uit. De prijzen zijn inderdaad behoorlijk, zelfs met al die dingen erbij. Als je daar nu veel gebruik van maakt kan het wel gunstig uit komen.

Laten we even gaan tellen (gewoon omdat ik het leuk vind).
439 voor de hotelkamer, waar 2 personen in kunnen.
Dat is 219,50 per persoon.

Twee dagen entree kost normaalgesproken €68 (online). Als je dat er al af trekt blijft nog €151,50 over.

Een ontbijt in een hotel betaal je normaalgesproken rond de 10 euro voor, al zijn er ook hotels die er 25 voor vragen. Laten we 17,50 pakken, dan zitten we in het midden. Blijft nog 134 euro over.

Het avondeten kan alle kanten op gaan en is wellicht het moeilijkste in te schatten. Maar laten we zeggen dat het 30 euro kost: Dan zit je aan nog 104 euro per persoon.

Parkeren en Wifi zit bij veel hotels inbegrepen. Baggageservice bij de luxere hotels ook.

Drinken in de kamer is ook moeilijk in te schatten. En zo'n bijzonder moment met een dier rekenen parken vaak ook behoorlijke bedragen voor.

Al met al zou ik wel zeggen dat het zijn geld waard is (meer dan menig parkhotel). Maar ik kan me best voorstellen dat er een hoop service geboden wordt, waar mensen niet direct op staan te wachten en dan liever wat minder betalen (of de keuze krijgen dat tegen meerprijs erbij te doen).

Ik zou het alleszins wel overwegen om in het laagseizoen eens een bezoek te brengen met overnachting. Zeker als je de prijs van zo'n huisje met 4 kunt delen wordt dat best goed te doen eigenlijk.