X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 12 van de 12
  1. #1

    [Feest] 10.000ste post!



    Het is gebeurd! Zonet bereikten we de mijlpaal van 10.000 posts sinds de forumheropstart van mei vorig jaar!
    En de winnaar is: Waliboy met deze post!

    Bedankt aan al onze posters en lezers om van dit forum een leuke plaats te maken om te discussiëren over onze gezamenlijke hobby: pretparken!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 14-01-18 om 20:22.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Gefeliciteerd Waliboy! Mooi dat dit gelukt is in zo'n acht maanden tijd .

  3. #3

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Gefeliciteerd allemaal! Zowel Waliboy, de staff van Pretparken.be en alle leden die samen de 10.000 posts mogelijk gemaakt hebben.

    Ik ben blij dat het forum die crash overleefd heeft, want ik vind een forum veel beter op te discussiëren dan Facebook. Een forum is overzichtelijker, je kan oude dingen terugzoeken en de inhoud van de berichten is veel diepgaander dan op Facebook.

    Dus ik hoop dat het forum nog lang blijft bestaan!
    Once you sit back, you never go back.

  4. #4

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Alweerrrr een winnaarrrrr

  5. #5

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Zoals de burgemeester het zou zeggen:

    Aan allen die meegewerkt hebben voor de 10 000 post te bereiken: PROFICIAT
    En aan allen die NIEt meegewerkt hebben voor de 10 000 post te bereiken ook proficiat.

    Ik denk dat iedereen mee is van het oude forum? Neen?

    Proficiat aan Waliboy

  6. #6

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Terechte winnaar ook. =D

    Ik word altijd gelukkig als ik Waliboy's naam in een topic zie staan. Dan weet ik dat er nieuwe bouwfoto's zijn
    Je vois la vie en des biscuits.

  7. #7

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Bij deze ook m'n bedankje aan Eddy Waliboy voor de vele bouw-nieuwtjes.

  8. #8

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Hop naar de volgende 10.000...

    Mijn pretparkmicrobe is na al die jaren nog steeds verder aan het woekeren...

  9. #9

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Ik wil al mijn posts van vroeger terug !!!! Geen idee hoeveel het er waren eigenlijk. Maar het begon toch ergens in 2002 dacht ik. Niemand het volledige forum afgedrukt of gepdft toevallig?

  10. #10

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Op hoeveel staat de teller nu eigenlijk? Ik heb zelf eigenlijk de indruk dat het forum sinds de heropstart nooit zo vlot gedraaid heeft als de laatste weken, maar dat kan een gevoel zijn natuurlijk.

  11. #11

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Op hoeveel staat de teller nu eigenlijk? Ik heb zelf eigenlijk de indruk dat het forum sinds de heropstart nooit zo vlot gedraaid heeft als de laatste weken, maar dat kan een gevoel zijn natuurlijk.
    Iets over de zestienduizend. Je kan het precieze aantal onderaan de homepage van het forum zien. Ik vond het deze maand ook al goed gaan, ondanks dat er toch wat leden niet in Europa waren.

  12. #12

    Re: [Feest] 10.000ste post!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik heb zelf eigenlijk de indruk dat het forum sinds de heropstart nooit zo vlot gedraaid heeft als de laatste weken, maar dat kan een gevoel zijn natuurlijk.
    Ik had juist het gevoel dat het de laatste paar weken iets minder druk is. Vooral omdat er weinig geschreven wordt in de Babbelaar.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •