X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 37

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Holland] Festivalization

    Ik heb een idee voor een meme, maar dan heb ik wel een betere foto van die toegangspoort nodig: Groter, helderder en rechtopstaand ipv schuin.

    Zelf vind ik het vreemd genoeg niet echt spuuglelijk, maar aan de kleur van de lucht kan je zo zien dat die foto's bewerkt zijn. Ik vraag me dus vooral af hoe het er in werkelijkheid uit ziet.
    Once you sit back, you never go back.

  2. #2

    Re: [Walibi Holland] Festivalization

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Ik heb een idee voor een meme, maar dan heb ik wel een betere foto van die toegangspoort nodig: Groter, helderder en rechtopstaand ipv schuin.
    Dan zul je eens een berichtje naar WH moeten sturen (maar ik vrees dat je het met deze snap zult moeten doen ) of even wachten tot het park weer open is en er iemand is langsgeweest.

    Ontopic: oké, dit is niet helemaal helemaal niet wat ik ervan verwacht had... Ik had nochtans een goed gevoel bij de aankondiging, maar dit...? Ook had ik niet verwacht dat ze die toegangspoort onder handen gingen nemen nadat ze nog maar redelijk recent die W hadden bewerkt (Walibi eruitgehaald en dichtgemaakt).

    Nu, het kan nog altijd beter zijn dan wat we hier zien. Maar met die filter is het echt afschuwelijk (naar mijn bescheiden mening).

    Maar zoals ze zelf schilderen: ik dacht dat het park eindelijk een goeie weg ging inslaan, maar it was all a dream... (Waar slaat die tekst zelfs op?)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •