X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 44

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #26

    Re: [Planet Coaster] Wedstrijd 5

    Mijn excuses voor de vertraging, ik had nog niet veel tijd gehad om de beoordelingen verder af te werken i.v.m. examens voor m'n werk.
    #3 Nathan G "Saw"

    Saw, een gelanceerde baan doorheen wat een houtzagerij blijkt te zijn.
    Best niet te verwarren met gelijknamige film en coaster.



    Layout 26/30

    De achtbaan loopt heel soepel doorheen zijn elementen, en heeft een aangename rit, de baan zou prachtig in een van de kleinere duitste parken staan!



    theming 20/30
    De gebouwen en omgeving zijn vrij ok gethemed, maar zijn een beetje ruw naar afwerking toe. het is wel mooi geprobeerd.



    De wachtrij is ook vrij mooi geprobeert, maar het resultaat voelt ook hier toch iets te rommelig, iets meer zorgvuldigere geplaatste decoraties had wonderen gedaan!







    Realisme 14/20
    Veiligheid van de baan is oke, geen foute near misses te vinden,in dit opzicht, prima!

    Interactie met omgeving 12/20
    Er loopt een mooi wandelpad langs de launch en de omgeving, bezoekers krijgen zo heel de baan te zien, ook de gebruikelijke triggerevents zijn ook aanwezig.

    Totaal: 75/100
    Best mooie baan en omgeving, de theming had misschien iets fijner afgewerkt mogen zijn dan zou de baan hoger kunnen scoren.
    Zoals het nu is, is het zeker ook een behoorlijke inzending, en je mag best trots zijn op je 3de plaats!

    Binnekort zal ik de eerste en 2de plaats bekent maken!
    Laatst gewijzigd door jon123; 19-04-18 om 19:34.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •